Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Data recovery - Mini SD Card

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vrouw heeft een brandnieuwe SD card (2 GB) volgeschoten met video en fotos tijdens een vakantie. Prima natuurlijk, maar ze had de kaart niet geformatteerd van te voren! :?
Nu laat de camera (die in Zuid Afrika is) wel de fotos zien, maar ik kan met geen mogelijkheid bij de daadwerkelijke data.
File-Rescue Plus met clusterscan rapporteerd dit:
Staring Clusterscan of volume:
Opening \\?\Volume{3adfc8be-4cc2-11dd-a652-b69e04d55528} result: 0 (The operation completed successfully.)
Success reading boot block.
Error reading 131072 bytes at position 0. Error code: 87 (The parameter is incorrect.)
Clusterscan results: Failure
Wie oh wie weet er een manier om die data terug te krijgen?
Ik kan dus niet via de camera en usb werken, slechts met de kaart in een reader.

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 14:35

EXX

EXtended eXchange

Ken je niemand die dezelfde camera heeft en zo proberen de kaart toch uit te lezen via de camera?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of deze camera ooit in Nederland te koop is geweest. (Mijn vrouw is Zuid Afrikaans.) Het is een Seiko Epson L-300 3MP cameratje dat volgens mij als aanbieding bij een printer werd geleverd.

• Ralphy_
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11 14:47
Ik heb dit wel een gedaan met Zero Assumption Recovery.
In mijn geval is het gelukt. (het voordeel is dat dit pakket voor het recoveren van fotos gratis is)

URL: http://www.z-a-recovery.com/demo-ir.htm

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

PhotoRec is ook een aanrader: http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Topicstarter
Zero Assumption Recovery staat te draaien op het moment, TestDisk & PhotoRec 6.11 is opgehaald en staat klaar om het ook te proberen.
Het resultaat zal wel morgen worden omdat ik dadelijk het werk wordt uitgeschopt... Alvast bedankt!
Pagina: 1