2d Stotterbeeld bij online video

Pagina: 1
Acties:

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Dag Allen!

Ten eerste weet ik niet of het hier goed zit, correct me if i'm wrong..;)

Het probleem; Zodra ik video bekijk via uitzending gemist of rtl gemist, gaat het beeld na verloop van tijd "stotteren"(red. paar minuten), heel irritant. Dit gebeurd niet met een gewone film of games die op de HD staan, alleen online video.
Ook heeft het opnieuw laden, pauzeren of herstarten geen zin, wel lijkt het erger te worden als het beeld op groot wordt gezet.

Het systeem;
ASUS M3A78 - nieuwste bios 0901 ( geloof ik)
X3 720BE
HD3870 512 ( draait in 2d op 300mhz gpu, wellicht is dit het probleem?? )
2x 2gb a-data 800+

Ik maak gebruik van een online abbo waarmee downloads haalbaar zijn van 1,5 Mb sec. ( utorrent ).

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen? ( Als het op te lossen is, of het is toch de crappy internet verbinding, misschien dat andere hier ook last van hebben :/ )

Alle hulp is welkom, mocht er meer informatie nodig zijn hoor ik het ook graag..

Wear Sunscreen!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-04 10:21
Als je utorrent tegelijk met dat streamen aan hebt staan slokt dat je internetverbinding op en moetie bufferen => geeft schokken ;) Staat er ook iets van bufferen onderin of in het scherm of zijn het gewoon echt willekeurige pauzes?

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Nee, utorrent staat dan uiteraard uit als ik ga kijken.. ;)

Het beeld stottert gewoon, je kan wel gewoon een programma kijken....lastig uit te leggen.

Het is echt net of de lan verbinding het niet trekt, of video kaart het niet trekt, geen freezes.

Het geluid loopt wel goed 8)7 ..

Misschien dat iemand daar ervaring mee heeft?

--edit-- Het stottert alleen bij wat snellere camera bewegingen, stel je kijkt naar een interview en de camera verdraait dan van beeld, dan gebeurd het...
moet het wel duidelijk uitleggen natuurlijk... 8)7 :X

[ Voor 23% gewijzigd door Humma Kavula op 08-04-2009 20:42 ]

Wear Sunscreen!