Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VISTA64] Installatie begint telkens overnieuw*

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views

Verwijderd

Topicstarter
*even nieuw account aangemaakt, zit even op laptop en kan niet bij me andere komen atm*

Hoi,

Ik heb net nieuwe hardware binnen en wil er Vista Ultimate (64 bit) op installen.
Echter na een half uur installeren en na een restart enzo krijg ik een foutmelding.

Namelijk dat ik op OK moet klikken om Windows Vista te installeren :S
Zie: www.hansje.nl/tijdens-installen.jpg

Eenmaal OK geklikt gaat ie Vista opnieuw installen van voor af aan !
Ook heb ik geprobeerd om dmv andere modussen op te starten en tevens zonder de Vista cd erin en dan zie ik het volgende blauwe scherm
Zie: www.hansje.nl/blauw.jpg

Aparte error.. na wat Googlen + GoT search vind ik wel een hoop resultaten, maar niets wat me geholpen heeft :(

Qua hardware gaat het om:

ASUS P6T
INTEL I7 920
OCZ 1333 (3x2)
GTX 295
700 WATT COOLERMASTER

Voor de rest nog 4 schijven in raid5
zie: www.hansje.nl/raid5.jpg
Zoals je ziet 4x 500gb, allen sata, 2 nieuwe seagates, 1 oudere, en 1 hitachi.

Nou dat was het wel...
Wie weet waar de fout kan zitten?

Tot nu toe geprobeerd:
- Raid5 eruit gooien, en gewoon 1 disk gebruiken, gen succes
- Windows XP 64 installen werkt ook niet (ook blauw scherm, deze keer over dat ik de disk moet scannen op fouten :S (chkdsk /f dus)
- Mobo nieuwste bios gegeven (0502 dacht ik)

Dank zou graag zijn voor hulp, al is het maar aanwijzen waar ik het eens moet zoeken qua hardware :)
groet hans (hansje25/hansje1980)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja, dan mail je even naar de admin voor een nieuw password ofzo. Clonen doen we dan niet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.