Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geweerd van favoriete chatbox

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweaker vrienden/innen,
Ik chat al diverse maanden op een leuke chatbox.
Maar ik heb één keer onenigheid gehad met een van de operatoren daar.
Het is een áardig macho (monopolie belustte) eigenaar die dit hanteert met 2 operators.
Echter ik heb er wel heel veel vrienden/innen gemaakt en een profiel waar ik nu niet meer op kan.

Is er geen mogelijkheid deze IP blokkade te omzeilen en zo ja, hoe doe ik dat?
Ik ben geen super expert van p.c.'s (werk met XP Media Center) maar ook geen watje.
Graag hulp gevraagd.
Met vriendelijke groet,
Mitch
8)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:37
Ik vrees dat je dat toch met de lui van de bewuste chatbox moet uitvechten, want bij het omzeilen van blokkade's en beveiligingen (hoe onterecht ze ook lijken te zijn soms) krijg je hier weinig hulp.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Het is misschien grof gezegd, maar als de operator jou daar blokkeert, dan zal hij/zij daar wel een gegronde reden voor hebben..

offtopic:
Moest er echt een degelijke reden zijn om wel in de chatbox te moeten geraken, kun je die altijd benaderen via een proxy, maar ik sta niet in voor de gevolgen die teweeggebracht kunnen worden wanneer de operators daar ontdekken dat je hun autoriteit probeert te omzeilen..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2009 11:35 ]

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
... Proxyserver... ...Google ... Meer kan ik niet zeggen... :X

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Een proxy gaat niet helpen wanneer ze gewoon je account blokkeren.
Zul ook je een andere account aan moeten maken.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

blokkade te omzeilen
Daar kunnen/willen we je niet bij helpen, het enige wat je kan proberen is de beheerder van die chatbox te benaderen. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.