Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firefox "inlog" probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09-2023
Hallo allemaal,

Ik heb net een nieuwe laptop en daarop mijn favoriete browser firefox geïnstalleerd maar als ik nu wil inloggen in phphmyadmin of een andere website waar zo een venstertje van .htaccess naar boven komt dan verdwijnt dat venstertje na 3 seconden en blokkeert dus alles totdat ik een ander programma open, dat verklein en dan snel weer op het kruisje van het venstertje klik maarja, dan ben ik niet ingelogd. Ik heb wel succesvol in gelogd met IE 7.

Wie weet hoe ik dit op kan lossen?? Ik heb google desktop (wat bij de laptop voor zat geïnstalleerd) al verwijderd maar dit helpt niet.

Groeten,

Mathieu

• BGB4rn
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

werkt het op een andere pc wel met firefox ?

heb je de laatse versie al ? (3.0.8)

Signature

• Mathieuh
Ja, op andere pc's met firefox 3.0.8 werkt het wel allemaal goed. Deze pc heeft ook 3.0.8

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Kan je het script niet aanpassen dat het langer zichtbaar blijft, onderstaande link vermeldt er iets van?

http://www.codingforums.com/archive/index.php/t-56065.html

Heb je wel de laatste versies van alles, want dat geeft ook problemen in FF als ik beetje google?

• Mathieuh
Ik heb de laatste versies van alle plugins die draaien hier, die plugins heb ik altijd al gehad. Het probleem is dat ik de scripts niet kan aanpassen want de websites zijn van derden.

• BGB4rn

BGB4rn

heb je niet een te dikke firewall op je pc staan ? en heb je het al geprobeert via een proxy en je (eventuele) virusscanner uitgezet om dat uit te sluiten.

Signature

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is het een 'echte' .htaccess of een andere methode?
Mathieuh schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:17:
Ik heb de laatste versies van alle plugins die draaien hier, die plugins heb ik altijd al gehad. Het probleem is dat ik de scripts niet kan aanpassen want de websites zijn van derden.
Schakel alle plugins even uit, herstart en kijk wat er gebeurt. Als het dan wel goed gaat wil je een voor een (of in groepjes) de boel aanzetten om te zien welke de boosdoener is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mathieuh
Ik heb alle addons en plugins uitgezet en firefox herstart. Geen resultaat.
Daarna heb ik McAffee (60 dagen trial versie die bij de acer laptop zat) daar heb ik de firewall uitgezet. Nog steeds hetzelfde probleem.

Ik denk dat het een echte .htaccess methode is, het is de phpmyadmin van mijn website waar ik wil inloggen. Normaal heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Via een (gratis)proxyservice kan ik normaal inloggen.

[ Voor 34% gewijzigd door Mathieuh op 08-04-2009 09:32 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Er is geen .htaccess-instelling die het loginformulier op je client laat verdwijnen. Zou een mooie boel zijn.

Verwijder je Firefox-profiel eens, schakel alle plugins uit en probeer het nog eens.

En bekijk anders eens de inhoud van je hosts-file.

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 08-04-2009 09:36 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Mathieuh
sorry, wat bedoel je met het firefox-profiel?
(misschien een noobvraag :P)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Daar. :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

CodeCaster schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:35:
Verwijder je Firefox-profiel eens, schakel alle plugins uit en probeer het nog eens.
Waarom blijft iedereen maar altijd hameren op het verwijderen van het profiel :? Nofi CC :)

Start firefox -p op en maak tijdelijk een nieuw profiel aan. Dat is vele malen beter dan rücksichtslos je oude profiel wegmieteren :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BGB4rn

BGB4rn

het mapje waar alle (slechte) instellingen van firefox in staan :) , ik weet zo niet te zeggen waar ie precies staat maar het is ergens in de mijn documenten map..

Spuit 11 :S

[ Voor 4% gewijzigd door BGB4rn op 08-04-2009 09:41 ]

Signature

• Mathieuh
Ik zit nu in die map van mijn profiel in firefox, welk bestand moet ik dan verwijderen of moet ik die hele map met 8 willekeurige karakters.default verwijderen?

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

BtM909 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:38:
[...]

Waarom blijft iedereen maar altijd hameren op het verwijderen van het profiel :? Nofi CC :)

Start firefox -p op en maak tijdelijk een nieuw profiel aan. Dat is vele malen beter dan rücksichtslos je oude profiel wegmieteren :)
Omdat ik genoeg vreemd gedrag van Firefox heb meegemaakt dat te herleiden was naar een corrupt geraakt profiel.

Nu moet je 'm ook niet direct weggooien, maar je zou wel even de hele map bijvoorbeeld naar het bureaublad kunnen slepen. Lost dat het probleem niet op, dan zet je 'm weer terug.

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 08-04-2009 09:51 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

CodeCaster schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:46:
[...]

Omdat ik genoeg vreemd gedrag van Firefox heb meegemaakt dat te herleiden was naar een corrupt geraakt profiel.

Nu moet je 'm ook niet direct weggooien, maar je zou wel even de hele map bijvoorbeeld naar het bureaublad kunnen slepen. Lost dat het probleem niet op, dan zet je 'm weer terug.
Je zegt eerder verwijderen namelijk :)

Juist omdat Firefox filebased werkt, is het aanmaken van een nieuw profiel net zo goed als het deleten van je profiel (wat denk je dat er dan gebeurt als je Firefox opstart) ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Mathieuh
Ik heb alles verwijderd, nog steeds hetzelfde probleem. Ik ga firefox maar eventjes opnieuw installeren.

Opnieuw geïnstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem. Dit is dus echt heeeeel vreemd

[ Voor 30% gewijzigd door Mathieuh op 08-04-2009 16:38 ]

• Graviton12
Ccleaner installen http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ ,
Eerst backup nemen van data natuurlijk, registry fixer in Ccleaner eens draaien (hij vraagt standaard of je de registry settings wilt opslaan in bestand), tijdelijke bestanden opruimen (ook via Ccleaner), PC herstarten en opnieuw proberen.

Als dat geen oplossing is heb je in ieder geval een snellere PC :)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mathieuh schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:35:
Ik heb alles verwijderd, nog steeds hetzelfde probleem. Ik ga firefox maar eventjes opnieuw installeren.

Opnieuw geïnstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem. Dit is dus echt heeeeel vreemd
Dus je kan bijna zeker Firefox uitsluiten. Heb je dit ook met IE?

• Graviton12
BtM909 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:27:
[...]

Dus je kan bijna zeker Firefox uitsluiten. Heb je dit ook met IE?
Openingspost zegt hij dat inloggen met IE7 wel werkt.

• Mathieuh
Wat zou het dan kunnen zijn? en hoe zou ik dat kunnen oplossen?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt firefox opnieuw geinstalleerd en absoluut geen add-ons erbij?

• Mathieuh
Alle addons (mcaffee site advisor en .net framework 1) zijn uitgeschakeld ja. er zijn wel een paar plugins, maar die heb ik altijd geahd, die zitten er standaard bij geloof ik.

• Mathieuh
*kickje*
Het probleem doet zich nog steeds voor, heb firefox weer opnieuw geïnstalleerd.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Sommige plugins blijven 'leven' als je ze uitschakelt.
Verwijder ze eens.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1