Ik ben echt heel erg wanhopig.. Ik heb vanmiddag mijn nieuwe game-pc ontvangen en ik ben al ongeveer 8 uur aan het installeren en uitproberen maar na 3 keer windows te hebben geinstalleerd (uit wanhoop) weet ik echt niet meer wat ik moet doen want ik krijg zo ongeveer niets aan de praat.
Mijn systeem:
Microsoft Windows Vista Home Basic 64-bit UK
Samsung SH-223F SATA zwart
Sapphire 2048MB HD4870 X2 PCI-E
AMD Phenom II X4 940
Thermaltake Element S
Biostar TA790GXB
Scythe Mugen 2
Antec NeoPower 650
Seagate Barracuda 250GB 16MB SATA 3250410AS
Corsair 4096MB PC8500 Matched Pair Dominator
Creative Xtrememusic
Raptor 150GB (hierop heb ik windows geïnstalleerd)
Het probleem begon toen ik Daemontools wilde installeren. Ik probeerde het van verschillende sites maar Windows gaf steeds het bericht dat de digitale handtekening niet goed was. Nadat ik verschillende opties bij internet explorer had uitgezet onder security "check for signature" oa deed ie het nog steeds niet. Toen heb ik geprobeerd firefox te downloaden maar nadat ik de setup file had gedownload gaf windows het volgende aan: "Firefox has stopped working". Daarna heb ik geprobeerd GTA IV te installeren (origineel natuurlijk) maar toen ik een bestand dat nodig was om te spelen had gedownload, kreeg ik exact dezelfde foutmelding "... stopped working". Hetzelfde gebeurde toen ik windows messenger probeerde te installeren.
Nog een probleem is dat de drivers van mijn Creative Xtrememusic kaart niet kan installeren van de cd, ik heb geprobeerd ze van internet te halen maar dat lukte natuurlijk ook niet.
Als iemand me zou kunnen helpen zou ik erg dankbaar zijn want ik heb nu al 4 weken gewacht op mijn nieuwe speeltje en ik word met het uur
der.
Groet,
Feiko
Mijn systeem:
Microsoft Windows Vista Home Basic 64-bit UK
Samsung SH-223F SATA zwart
Sapphire 2048MB HD4870 X2 PCI-E
AMD Phenom II X4 940
Thermaltake Element S
Biostar TA790GXB
Scythe Mugen 2
Antec NeoPower 650
Seagate Barracuda 250GB 16MB SATA 3250410AS
Corsair 4096MB PC8500 Matched Pair Dominator
Creative Xtrememusic
Raptor 150GB (hierop heb ik windows geïnstalleerd)
Het probleem begon toen ik Daemontools wilde installeren. Ik probeerde het van verschillende sites maar Windows gaf steeds het bericht dat de digitale handtekening niet goed was. Nadat ik verschillende opties bij internet explorer had uitgezet onder security "check for signature" oa deed ie het nog steeds niet. Toen heb ik geprobeerd firefox te downloaden maar nadat ik de setup file had gedownload gaf windows het volgende aan: "Firefox has stopped working". Daarna heb ik geprobeerd GTA IV te installeren (origineel natuurlijk) maar toen ik een bestand dat nodig was om te spelen had gedownload, kreeg ik exact dezelfde foutmelding "... stopped working". Hetzelfde gebeurde toen ik windows messenger probeerde te installeren.
Nog een probleem is dat de drivers van mijn Creative Xtrememusic kaart niet kan installeren van de cd, ik heb geprobeerd ze van internet te halen maar dat lukte natuurlijk ook niet.
Als iemand me zou kunnen helpen zou ik erg dankbaar zijn want ik heb nu al 4 weken gewacht op mijn nieuwe speeltje en ik word met het uur

Groet,
Feiko