Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feiko11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:11
Ik ben echt heel erg wanhopig.. Ik heb vanmiddag mijn nieuwe game-pc ontvangen en ik ben al ongeveer 8 uur aan het installeren en uitproberen maar na 3 keer windows te hebben geinstalleerd (uit wanhoop) weet ik echt niet meer wat ik moet doen want ik krijg zo ongeveer niets aan de praat.

Mijn systeem:
Microsoft Windows Vista Home Basic 64-bit UK
Samsung SH-223F SATA zwart
Sapphire 2048MB HD4870 X2 PCI-E
AMD Phenom II X4 940
Thermaltake Element S
Biostar TA790GXB
Scythe Mugen 2
Antec NeoPower 650
Seagate Barracuda 250GB 16MB SATA 3250410AS
Corsair 4096MB PC8500 Matched Pair Dominator
Creative Xtrememusic
Raptor 150GB (hierop heb ik windows geïnstalleerd)

Het probleem begon toen ik Daemontools wilde installeren. Ik probeerde het van verschillende sites maar Windows gaf steeds het bericht dat de digitale handtekening niet goed was. Nadat ik verschillende opties bij internet explorer had uitgezet onder security "check for signature" oa deed ie het nog steeds niet. Toen heb ik geprobeerd firefox te downloaden maar nadat ik de setup file had gedownload gaf windows het volgende aan: "Firefox has stopped working". Daarna heb ik geprobeerd GTA IV te installeren (origineel natuurlijk) maar toen ik een bestand dat nodig was om te spelen had gedownload, kreeg ik exact dezelfde foutmelding "... stopped working". Hetzelfde gebeurde toen ik windows messenger probeerde te installeren.

Nog een probleem is dat de drivers van mijn Creative Xtrememusic kaart niet kan installeren van de cd, ik heb geprobeerd ze van internet te halen maar dat lukte natuurlijk ook niet.

Als iemand me zou kunnen helpen zou ik erg dankbaar zijn want ik heb nu al 4 weken gewacht op mijn nieuwe speeltje en ik word met het uur |:( der.

Groet,

Feiko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:47
Ik zou beginnen met een geheugentest en HDD test om eventuele defecten daaraan te ontdekken of uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feiko11
Ik heb een memory test gedaan en die gaf aan dat er niets mis is met mijn geheugen, een HDD test wordt wat lastig aangezien ik het nodige programma'tje dus wel kan downloaden maar niet kan opstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iets te weinig info imo. Chipset drivers geinstalleerd? Sowieso alle juiste drivers geinstalleerd? Functioneren andere windows applicaties wel normaal? Enzovoorts. Alleen een "stopped working" melding is namelijk veel te breed, daar kunnen we zo opstand niet veel zinnigs over zeggen zonder meer informatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feiko11
ik heb alle drivers geinstalleerd die bij het moederbord werden geleverd (ethernet, ATI chipset) Daarna heb ik de drivers van de grafische kaart geinstalleerd en geprobeerd maar gefaald met die van de geluidskaart. Voor de rest loopt windows perfect, geen problemen "behalve dus als ik een programma download en het probeer te runnen".. Intussen kan ik ook GTA IV spelen maar alleen zonder het gedownloade programma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feiko11
Onderstaand bericht kreeg ik als ik op problem details klikte toen ik firefox setup probeerde te runnen.
Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: Firefox Setup 3.0.8.exe
Application Version: 4.42.0.0
Application Timestamp: 44e24a66
Fault Module Name: Firefox Setup 3.0.8.exe
Fault Module Version: 4.42.0.0
Fault Module Timestamp: 44e24a66
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 00007074
OS Version: 6.0.6001.2.1.0.768.2
Locale ID: 1043
Additional Information 1: fd00
Additional Information 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160
Additional Information 3: fd00
Additional Information 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160

Read our privacy statement:
http://go.microsoft.com/f...linkid=50163&clcid=0x0409

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 22:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Je zou de controle op de digital signature kunnen uitzetten, dat doe je als volgt:
• Klik op Start
• Type: regedit
• Rechts-klik op regedit, en klik op Uitvoeren als Administrator
• Zoek HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Non-Driver Signing, deze bevat een binaire variabele "Policy"
• Verander de waarde van Policy naar 0
• Sluit regedit

Nou zou je alles moeten kunnen installeren :)
bron: http://www.vistax64.com/v...no-digital-signature.html

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feiko11
Ik denk dat ik er eindelijk achter ben wat het probleem was: internet

Die opmerking over die drivers zette me aan het denken en toen ben ik alle drivers die ik me maar kon bedenken gaan updaten.. Uiteindelijk die van de draadloze netwerkadapter geupdate en internet ging toen beter lopen. Vantevoren niets gemerkt maar volgens mij viel mijn internet gewoon heel kort af en toe weg. Als ik dan zo'n setup bestand download is die dus niet helemaal 'heel' krijg ik steeds die fout. Echt verschrikkelijk dat ik uren achter elkaar heb gezocht hoe de beveiligingsinstellingen van Vista het probleem waren.. Na het updaten van die drivers loopt het in ieder geval als een zonnetje!

Heel erg bedankt, kan ik eindelijk gaan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Weltrusten :D

[ Voor 21% gewijzigd door ndsc op 08-04-2009 02:20 ]

Pagina: 1