Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben van plan mijn opstelling wat te veranderen, ik ben op dit moment in het bezit van het volgende systeem:
  • MSI K9N Platinum
  • Nvidia Geforce 7900GT
  • 2GB DDR2
  • AMD Athlon 64 X2 6000+
  • OCZ Modstream 450W
  • Samsung Syncmaster 226BW
Ik wil graag mijn tv wegdoen en een Samsung Syncmaster T240HD daarvoor terugkopen, daarnaast wil ik dan mijn 226BW vervangen voor een T240 (geen HD). Als ik geen tv kijk, het 2e scherm als verlengde van mijn eerste scherm gebruiken. Aan de hand hiervan heb ik daar nog enkele vragen over waarvan ik hoop dat jullie me daar mee kunnen helpen..
  1. Welke monitorswitch raden jullie me aan?
  2. Welke videokaart is sterk genoeg om deze 2 beeldschermen aan te kunnen?
  3. Raden jullie me dit af? Zo ja, wat zou dan volgens jullie een beter alternatief zijn?
In afwachting van jullie reactie,

Alvast hartelijk dank,

Pim van der Vossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Geen monitorswitch, je kunt twee schermen op 1 videokaart kwijt. En zolang je niet gaat gamen, is je huidige videokaart genoeg. Verder zou ik kijken of je schermen met een kleinere rand kunt vinden, anders komen je schermen vrij ver uit elkaar te staan.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik wil op de HD versie ook tv kunnen kijken.. Is er dan geen switch nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Nee, je kan ( via knopje aan de zijkant ) het kanaal van je monitor veranderen, net zoals je op je tv kiest tussen HDMI 1, HDMI 2 en SCART (oid).

Tenminste, ik kan dit op mijn T220 tussen de VGA en DVI ingang

[ Voor 15% gewijzigd door qanar op 07-04-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 00:40
Sterker nog je krijgt een afstandbediening hierbij waar je vast en zeker ook van huidige input kan switchen.
(DVI naar DVB-T Tuner)

Realiseer wel dat als je in nederland woont je enkel nederland 1,2 en 3 kunt ontvangen,
Volgens mij heeft ie geen SmartCard reader waar je je digitenne smartcard in kunt doen en het is volgens sommige bronnen is het niet mogelijk om dus je CAI (coax antenne) hier op aan te sluiten.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1204647039.jpg
Al heeft ie hier wel een Antenne IN.

Tevens lijkt het erop alsof de T240HD last heeft van inputlag, vele malen erger dan de T240. (zoek hier maar eens op via google)
Misschien kan je dit wel als storend gaan ervaren.

Ik sta zelf ook op het punt om dezelfde 2 monitoren te kopen maar heb toch nog wel wat onduidelijkheden.
En ik ben er nog niet uit of ik voor de t240x serie ga of de t260x, prijsverschil hoef je het niet voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13
De T240HD heeft wel een smartcard reader aan de zijkant.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo thuis in dat digitale tv wereld gedoe, het enige wat ik weet is dat wij digitale tv beneden hebben, ik geloof van Ziggo. Maar ik zit op zolder, betekend dat een versterker? Of raden jullie me aan om toch gewoon via de coax-kabel tv te kijken? Dan heb ik toch gewoon alle zenders zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er toevallig nog iemand andere suggesties? Betere ervaringen met andere beeldschermen waar ik er 2 van kan aanschaffen?

eisen:
  • Full HD / HD Ready
  • 24"
  • een niet (te) dikke rand
  • redelijke prijs
Ik geef veel om design en heb daarom de T240(HD) op het oog maar ik denk dat de (te) dikke rand zorgt voor een storend effect bij het dual-screen werken.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53
er zijn vandaag nieuwe modellen van samsung aangekondigd misschien zijn die goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha, en dat betekend dat de T modellen in de uitverkoop gaan, wat het ook weer interessanter maakt!

heb je misschien een link naar je bron?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05 14:31
Samsung heeft een aantal nieuwe modellen die 16:9 zijn, dus goed voor fullHD, 2494 is een voorbeeld, deze hebben een dunne rand en ik heb soortgelijke modellen van samsung en het bevalt me prima met dual screen. Ik heb tijd ook de T240 op het oog gehad, maar brede rand en het eigenlijke design vielen me persoonlijk wat tegen in het echt, maar das persoonlijk.

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

Pagina: 1