argh... Ik draai sinds een maandje eindelijk fulltime Debian op m'n laptop. Aangezien ik m'n auto verkocht heb en ik daarom regelmatig en lang in de trein zit wilde ik een mp3 speler met veel opslag. Aangezien ik an sich positieve ervaringen met iPod had en bovendien positieve verhalen las over linux & ipod, ben ik sinds zaterdag in het bezit van een iPod classic 1G 80GB met firmware 1.1.2. Nu loop ik tegen het probleem dat als ik muziek naar m'n iPod schrijf onder linux, dat deze dan corrupted raakt en aangeeft over geen muziek te beschikken. Kennelijk de verkeerde verhalen gelezen
Na uurtjes van zoeken ben ik er achter gekomen dat het probleem meer voorkomt, maar ben nog geen oplossing tegen gekomen. Aangezien iTunes onder wine niet werkt en ik het belachelijk vind te moeten rebooten naar windows om m'n iPod te kunnen gebruiken, ben ik benieuwd of mensen hier hun iPod Classic WEL onder linux aan de praat hebben gekregen.

Na uurtjes van zoeken ben ik er achter gekomen dat het probleem meer voorkomt, maar ben nog geen oplossing tegen gekomen. Aangezien iTunes onder wine niet werkt en ik het belachelijk vind te moeten rebooten naar windows om m'n iPod te kunnen gebruiken, ben ik benieuwd of mensen hier hun iPod Classic WEL onder linux aan de praat hebben gekregen.