Toon posts:

Windows server 2003, automatisch sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een VPS waar windows sever 2003 opstaat. Maar helaas zijn er wat problemen. Op de server zelf gebruik ik een programmatje, dat is belangerijk voor mijn website. Helaas valt het programma de heletijd uit. Ik heb het programma zelf ook gedraaid op vista maar daar heb ik het probleem niet, daar staat alleen dat het programma niet meer werkt. Normaal gesproken minimaliseer ik de foutmelding gewoon omdat het programma wel gewoon werkt.

Het ljikt er op dat windows server 2003 het programma automatisch sluit als windows "denkt" dat het programma is vast gelopen. Vista laat dus in dat geval alleen zien dat het programma is vast gelopen.

Alvast heel erg bedankt.
Ik kom er echt niet uit 8)7

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:58
Kun je niet beter zorgen dat het programma goed werkt ipv je OS te veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik was ook niet vanplan om van OS te veranderen. Ik wil het programma graag het zelfde hebben lopen als in vista. Helaas kan ik het programma niet aanpassen zodat ik die fout niet meer krijg.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een ander idee?

Bestaat er mischien een programma dat er voor zorgt dat het programma niet kan worden afgesloten? Het programma start wel opnieuw op maar dat is natuurlijk niet fijn doordat de klanten dan allemaal opnieuw moeten inloggen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom zeg je niet om welk programma het gaat? En wat heb je zelf al geprobeerd in te stellen? Kijk in de Eventviewer wat er gebeurd, en kijk of je het programma als een service kan opstarten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 16:14

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik denk dat je totaal in de verkeerde richting zoekt.

Je moet het niet zoeken in een workaround, maar in een oplossing. Het programma geeft een foutmelding tijdens starten. Dat moet je verhelpen. Da's wat Thinkpad ook al probeerde aan te geven.

Als blijkt dat het programma niet supported is voor Windows 2008 is het al helemaal een slecht idee om er een produktie-systeem mee te draaien.

Als je toch verder wilt sleutelen aan een workaround, geef dan eerst eens aan om welke tool het gaat, wat de foutmelding is die het scherm verschijnd en relevente events uit je eventlogs.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:58

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:45:
Hallo,
Normaal gesproken minimaliseer ik de foutmelding gewoon omdat het programma wel gewoon werkt.
Daar zit het probleem. Fix die foutmelding, en waarschijnlijk ben je dan klaar.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:17:
Iemand nog een ander idee?

Bestaat er mischien een programma dat er voor zorgt dat het programma niet kan worden afgesloten? Het programma start wel opnieuw op maar dat is natuurlijk niet fijn doordat de klanten dan allemaal opnieuw moeten inloggen.
Zou je je in het vervolg willen houden aan de Forum FAQ #verbodenanders (niet kicken binnen 24 uur)

Verder heeft dit niets met Professional Networking en Servers te maken..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.