Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Frontpanel CM690 verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig met het inbouwen van een pc in een CM690 kast van Cooler Master, maar tijdens het installeren van de DVD drive liep ik tegen een probleem op, het voorpaneel wil er niet af.

In de handleiding staat dat je het voorpaneel aan de onderkant moet vastpakken en eraf moet trekken, echter is er geen beweging in te krijgen. Er zitten ook van die dingen die je kunt inknijpen (zie foto), maar ook als deze losgehaald is kan ie er niet af. Via de bovenkant lukt het ook niet.

Ik kan ook niet van binnenuit de covers verwijderen.

Weet iemand met een CM 690 hoe ik het voorpaneel eraf kan halen?

Bij voorbaat dank, Kabelzaag

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/8567/pict0127ypo.jpg

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Gewoon trekken. Het gaat niet zo heel erg makkelijk maar zo moet je de voorkant er wel van of halen. Gewoon stukje voor stukje los halen. Toen ik m er bij mij afhaalde had ik hulp nodig om de voorkant er af te krijgen. Dus gewoon proberen en vraag of iemand de kast tegen wil houden als je de voorkant er vanaf probeert te krijgen.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:00
ik heb een aantal van deze kasten gebouwd, en zoals feep al zegt gewoon trekken. Die dingen zitten echt muurvast, maar als je een beetje gecontroleerd geweld gebruikt lukt het best ;)

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

dan moet je die plastic dingen inknijpen en gewoon hard trekken zodat ie net niet kapot gaat :P

enneh, waarom moet je je frontpanel los halen om een dvd drive te installeren ? of is het zo dat je er zo`n plaatje nog uit moest halen ?

Signature

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Ik weet nog de eerste keer dat ik zag dat iemand een frontpanel met geweld van de pc haalde. Wist niet dat het zo moest, en schrok me kapot, want het was mijn pc (486sx 66mhz van Vobis ofzo).

Het is met heel veel apparaten zo dat plastic panelen gewoon een grote ruk nodig hebben.

Verwijderd

even met een platte schroevendraaier tussen prikken en losvrikken. Das beter als dat onbenullige getrek.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

dan maak je je frontpanel lelijk , kun je beter gelijk de zaag er in rossen:P

nee met goed hard trekken kom je er meestal wel en anders moet je die plastic dingen inknijpen..

Signature

Pagina: 1