Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Firmware 2.2.1
iPhone Black NL 16 GB

Headset Panasonic rp-dj6000

Ik heb iets heel vreemds met het geluid van mijn iPhone. Als k mijn (gloednieuwe & hij werkt wel goed op andere iPhone) koptelefoon aansluit krijg ik via mijn ipodfunctie een soort 'onderwatergeluid'.. De bas is er een beetje maar de mid en high zijn heel wazig.

Het kwam ook echt uit het niets. Ik ben naar school gefietst goed geluid, naar de stad, goed geluid en toen in de stad opeens ***.

Ik heb de telefoon al helemaal herstelt en het probleem blijft bestaan.

Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Controleer je jackingang eens op stof ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan, stofzuiger erop gezet.

Af en toe komen de vocals heen goed door maar verder heel scherp/mechanisch geluid. Ik kan het niet echt goed omschrijven.

Bestandsformaten zijn gewoon goed dus daaraan kan het ook niet liggen.

Als ik de jack een beetje optil is het geluid opeens wel goed, alsofie dan wel goed contact maakt.

Het geluid is ook ontzettend zacht trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
En hoe is het geluid met de bijgeleverde iPhone headset?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Same story, ook bagger. Ik ben er heel erg bang voor dat de ingang vertieft is, al zou ik niet weten hoe dat is gekomen omdat ik zeer voorzichtig met die spullen omga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Heb je niets om er voorzichtig in te pulken? Waarschijnlijk zit er toch iets van stof in o.i.d. Dat is lekker aangedrukt door de headphoneconnector en zal je er niet uitkrijgen met een stofzuiger. Er waren ook wat berichten in het iPhone topic van mensen die een halve spijkerbroek eruit halen. Overigens draag ik vrijwel altijd spijkerbroeken en m'n ingang is nog brandschoon :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal ff een lange naald zoeken en t daarmee proberen!

Het is gelukt!! :D Dat het zo iets simpels kan zijn. Dank u zeer.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 20:25 ]

Pagina: 1