Toon posts:

RS Serie speakers prijzen en levering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb nu dus de 3808A besteld en wou er een speaker set bij nemen van Monitor Audio de RS Series.

Ik heb wat zitten rond kijken en kom uit op deze bedragen:

2 x Front RS8: 675 per stuk
2 x Rear RS1: 550 per stuk
1 x center RSlcr: 450 per stuk
1 x Sub RSW12: 1100 per stuk

Nu heb ik de 3808A in duitsland besteld voor 1114,- incl verzendkosten stukken goedkoper dan in NL.
De speaker kan ik nergens goedkoper vinden dan de catalogus prijs lijkt het.
Iemand die wat meer de weg weet rond de duitse webshops dan ik?? Mijn duits is ook bager dus dat help ook niet echt.

Ik ga zelf ook nog door met zoeken ergens moet er toch iemand zijn die ze goekoper heeft.

Google is my friend :)

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien eens in Engeland kijken? Kan gezien de gunstige wisselkoersen best voordelig uitpakken.

Verwijderd

check deze site: www.wirefreehomes.co.uk

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat is alweer een prijsverschil wat het waard maakt om de speakers in de UK te bestellen.

Set van 2 x RS8 kost daar ongerekend 860,- euro inplaats van 1300,- hier in NL alleen komen er de verzendkosten nog bij maar dan nog...

Super blij met die link thx

Net even de berekening gedaan met de hele set:

2 x Rs8
2 x Rs1
1 x Rslcr
1 x Rsw12
---------------------------
Totaal 2200,- euro in de UK 120 euro verzendkosten.

In Nederland kosten ze 3300,- ex verzendkosten.

Toch aardig verschil :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 22:56 ]

Verwijderd

Ik ben ook geintreseerd in de Monitor audio speakers.
Jammer dat ze daar niet in zilver kleurige uitvoering kunnen worden besteld. :'(

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:07

JT

VETAK y0

Denk dat het moeilijk wordt om ze in NL/Duitsland te vinden. Ik denk hetzelfde verhaal als met B&W: ze leveren alleen aan echte gecertificeerde importeurs. En die importeurs zijn zeker geen webshops die om prijzen concurreren. En dan maakt MA prijsafspraken met de dealers. Schend de prijsafspraak - verlies de deal met het merk.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:48
Waar heb je die 3808A vandaan als ik vragen mag?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ga ze ophalen in Engeland, 2 uur rijden vanaf de ferry maken er gelijk een leuk weekeind van dan.
verzendkosten zijn 120 euro en een ticket op de ferry met auto, 2 inzittende en een 2 persoons cabin zijn 180 euro en je kan de goederen gelijk in de winkel nakijken of alles ok is.

Maar scheelt echt super veel heb nog eens 150 euro van de prijs afgekregen dus alles voor 2050 euro totaal.
FatalError schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:13:
Waar heb je die 3808A vandaan als ik vragen mag?
Ik heb de 3808A via ebay brand new gewoon via een ebay retailer met bon en 5 jaar garantie ze hebben ook een soort van pickup point by de storage.

Als het goed is hebben ze er nog meer als je naar ebay gaat en gewoon 3808A invoer kom je er vanzelf.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2009 22:59 . Reden: toevoeging quote ]

• sprunky
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-02 13:02
Ik vond het zonde om er een nieuw topic voor aan te maken dus ik doe het maar in deze.

Ik ben van plan de Monitor Audio RS8 te gaan kopen.
Aangezien de prijzen in de UK erg gunstig liggen wil ik ze daar dus ook bestellen.

Ik heb al een aantal webshops gevonden in de UK, maar er zijn er maar weinig die ook naar Nederland sturen.
de enige die ik kan vinden die ze naar nederland stuurt is:

www.wirefreehomes.com

Zijn er bij jullie mischien nog andere hifi webshops bekend die ook naar Nederland sturen?
Pagina: 1