5 Weken geleden heb ik een moederbord, waar nog 1 jaar fabrieks-garantie op zit, via een RMA van 4-launch retour gezonden naar ASUS (ik wilde deze eerst rechtstreeks naar ASUS sturen, maar die deelden mij telefonisch mede dat ze een deal hadden met 4-launch en dat ik dat via hen moest regelen). Op zich geen probleem, ik richtte me gewoon aan 4-launch en die constateerde het defect de dag nadat ik het mobo had afgeleverd en stuurde het door naar ASUS.
Nadat er 2 weken waren verstreken mailde ik 4launch met de vraag waar ik op kon rekenen. Hierop antwoordden ze heel netjes dat ik nog ongeveer 2 weken geduld moest hebben. Wat klopt want op hun website staat het volgende vermeld:
Het is inmiddels dus 5 weken geleden dat ze het defect aan mijn Mobo hebben geconstateerd, maar ik heb nog steeds geen gerepareerd (of vervangend) product. Op zich valt dit nog wel mee, maar ik wilde hier alvast informeren of iemand weet waar ik recht op heb (over 2 weken heb ik mijn PC echt weer werkend nodig)?
Is er een maximum wachttijd bij een fabrieksgarantie (via de retailer)? Of kan dat net zo goed een half jaar duren?
Elke tip is welkom.
Nadat er 2 weken waren verstreken mailde ik 4launch met de vraag waar ik op kon rekenen. Hierop antwoordden ze heel netjes dat ik nog ongeveer 2 weken geduld moest hebben. Wat klopt want op hun website staat het volgende vermeld:
Nadat ik vorige week een mailtje had gestuurd met de vraag wanneer of ik het mobo terug kon verwachten (de 4 weken waren immers verstreken), kreeg ik (overigens weer een net) mailtje terug waarin stond dat ze afhankelijk waren van ASUS en dat ze niets konden doen om het te bespoedigen.Uw RMA product zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 4 weken na ontvangst van uw RMA, gerepareerd worden.
Het is inmiddels dus 5 weken geleden dat ze het defect aan mijn Mobo hebben geconstateerd, maar ik heb nog steeds geen gerepareerd (of vervangend) product. Op zich valt dit nog wel mee, maar ik wilde hier alvast informeren of iemand weet waar ik recht op heb (over 2 weken heb ik mijn PC echt weer werkend nodig)?
Is er een maximum wachttijd bij een fabrieksgarantie (via de retailer)? Of kan dat net zo goed een half jaar duren?
Elke tip is welkom.
[ Voor 14% gewijzigd door Crugster op 07-04-2009 15:23 ]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you have.