[JS,ASP.NET(VB)]Array doorgeven

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:34
Hallo,

Ik zit met een klein dilemma. Ik wil een stapel dynamisch door javascript gegenereerde gegevens mee geven aan de postback naar mijn asp.net backend.

De gegevens zijn in de vorm van een array en moeten dus worden mee gegeven aan de request. Ik heb gezocht op het deserializen van een array in vb.net maar dat leverden geen resultaten op. Ook op het doorsturen van arrays van js naar asp leverde niets op.

Zijn er dus oplossingen om mijn probleem op te lossen. Omdat ik ook geen hits had op het deserializen van een array is dus de kans groot dat hier nog geen componenten voor zijn(dan ga ik gewoon zelf een deserialzer schrijven). Maar time is precious dus ik hoop dat jullie misschien een oplossing weten voor mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Face_-_LeSS
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
JavaScriptSerializer is wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:34
Ik ben er naar aan het kijken om MSDN, bij de examples staat alleen hoe ik vanuit ASP naar JS een array krijg, maar niet andersom, of zie ik iets over het hoofd?

Ja ik zie iets over het hoofd. Nu kan ik met dit object dus iets deserializen. Maar hoe krijg ik mijn array naar JSON? Ik heb een convertToPHPSerialize methode gevonden, maar is dit geldige JSON(er van uitgaande dat deze converter valid php serialized arrays uitspuugt).

[ Voor 46% gewijzigd door Depress op 07-04-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Face_-_LeSS
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dit is een script om JSON strings te genereren.