Nintendo DS Lite multiplay DSI

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
Ik heb voor mijn kids mario kart. Nu proberen de kids via multiplay tegen elkaar te spelen. Maar het lukt ons niet. We hebben alle mogelijkheden gedaan. Maar tevergeefs. Het lukt wel van Ds lite (Nederlands model) naar Ds lite.(Koreaans model) De nintendo DS Lite is Koreaans en de nintendo DSI is Nederlands. (gekocht bij FRS) Wie kan mij de verlossende antwoord geven.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat krijg je voor foutmelding? Krijg je die uberhaupt wel?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
DennusB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:17:
Wat krijg je voor foutmelding? Krijg je die uberhaupt wel?
Ik heb minstens 5 minuten gewacht. Er komt geen melding. Hij blijft maar zoeken en zoeken. Ik heb zelfs mijn buurmeisje erbij gehaald en die begreep er niets meer van. Ik dacht dat ik iets verkeerd deed. Ze heeft haar nintendo DS Lite (Nederlands model) met de nintendo DSI (ook Nederlands model. Gekocht FRS) geprobeerd in multiplay. Ook dat werkte niet.

[ Voor 33% gewijzigd door pinokkia op 07-04-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 10:01
Ik dacht gehoord te hebben dat multiplay tussen DS Lite's en DSi's simpelweg niet mogelijk is. Ik zal op zoek gaan naar de bron hiervan.

*EDIT: wordt er gebruik gemaakt van één enkele cartridge, of hebben beide DS'en een eigen Mario Kart?

*EDIT2: Ik had het mis, er zou geen enkel probleem moeten zijn volgens deze link:
Say I get a DSi, and give my brother/sister/mother/father/cat my DS Lite can we still play multiplayer? What about download play?

Indeed you can, the DSi will function like any other DS out there when you play DS games and is fully compatible with all other DS games out there with multiplayer mode. One cool thing too is that if a DSiWare title has download play you can even send that DSi Ware game to a DS Phat or Lite – although it might not be the case for all games, it does work with Club House Games Express.

[ Voor 94% gewijzigd door SkyR op 07-04-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb met beide dezelfde spel geprobeerd in multiplay.

Het is me nog steeds niet gelukt multiplay tussen een Koreaanse nintendo DS Lite en een Nederlandse nintendo DSI. Ik heb de moed al opgegeven.

[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 07-04-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor technische problemen en vragen is er Spielerij - Problemen & Vragen. Lees voordat je daar een topic opent wel eerst Het algemeen beleid #topicplaatsen en SPV FAQ door, want dit topic voldoet totaal niet aan de eisen van een topic op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.