Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb minstens 5 minuten gewacht. Er komt geen melding. Hij blijft maar zoeken en zoeken. Ik heb zelfs mijn buurmeisje erbij gehaald en die begreep er niets meer van. Ik dacht dat ik iets verkeerd deed. Ze heeft haar nintendo DS Lite (Nederlands model) met de nintendo DSI (ook Nederlands model. Gekocht FRS) geprobeerd in multiplay. Ook dat werkte niet.DennusB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:17:
Wat krijg je voor foutmelding? Krijg je die uberhaupt wel?
[ Voor 33% gewijzigd door pinokkia op 07-04-2009 14:42 ]
*EDIT: wordt er gebruik gemaakt van één enkele cartridge, of hebben beide DS'en een eigen Mario Kart?
*EDIT2: Ik had het mis, er zou geen enkel probleem moeten zijn volgens deze link:
Say I get a DSi, and give my brother/sister/mother/father/cat my DS Lite can we still play multiplayer? What about download play?
Indeed you can, the DSi will function like any other DS out there when you play DS games and is fully compatible with all other DS games out there with multiplayer mode. One cool thing too is that if a DSiWare title has download play you can even send that DSi Ware game to a DS Phat or Lite – although it might not be the case for all games, it does work with Club House Games Express.
[ Voor 94% gewijzigd door SkyR op 07-04-2009 16:21 ]
Het is me nog steeds niet gelukt multiplay tussen een Koreaanse nintendo DS Lite en een Nederlandse nintendo DSI. Ik heb de moed al opgegeven.
[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 07-04-2009 17:52 ]
Dit topic is gesloten.
![]()