windows opstart rode blokken

Pagina: 1
Acties:
  • 542 views

• huibert2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-05 11:25
Als ik windows opstart krijg ik rode blokken

http://img219.imageshack.us/img219/1082/dsc00017l.jpg

http://img219.imageshack.us/img219/3910/dsc00015gky.jpg

wie helpt me uitleggen wat dit is

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:32
En wat heb je zelf al geprobeerd? Beetje eigen inzet is nooit weg!

Verder, wat is het verschil met je vorige topic? 2D Video memory corruption test fail Daar was het blijkbaar een biossetting, heb je deze na gekeken?

Verder kun je je kabels eens nakijken en/of eventueel een andere videokaart testen.

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Dergelijke dingen heten 'artifacts' en worden vaak veroorzaakt door slecht of defect videogeheugen.
Gezien je enige andere topic op GoT van een aantal dagen geleden over falend videogeheugen zou ik dan ook zeggen dat je er gewoon even mee terug moet gaan naar Alternate.

• huibert2
die bios setting werkt dus niet:(

• digital-IMEI
huibert2 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:53:
die bios setting werkt dus niet:(
Heb je verder ook nog iets getest?

Anders zoals CherandarGuard al zegt gewoon RMA

• huibert2
het vreemde is als de pc na meerdere keren opstarten werkt ik gewoon spellen kan spelen zonder probleem

• donotwant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05 14:04
Is er onboard video op je moederbord? -> Probeer de graka eruit en alleen onboard.
Geen onboard video? -> Andere graka proberen
Garantie? -> Omruilen. "Dit product is buiten mijn schuld stuk gegaan, dus heb ik recht op herstel of vervanging, dit recht mag door de winkel niet worden beperkt of uitgesloten." ;)

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04 22:36
Vertel dan wat voor pc je hebt, en wat er allemaal in zit, want zo komen we natuurlijk niet ver. ;)

• huibert2
8800 gts 512 nvidia
p5n e sli nvidia
raptor 74
samsung 320
due core 6600 intel

• huibert2
zm600 hp voeding

• digital-IMEI
huibert2 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:06:
8800 gts 512 nvidia
p5n e sli nvidia
raptor 74
samsung 320
due core 6600 intel
Nou ja, je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je toetsenbord kapot gaat, dat word namelijk amper gebruikt :/

donotwant schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:59:
Is er onboard video op je moederbord? -> Probeer de graka eruit en alleen onboard.
Geen onboard video? -> Andere graka proberen
Garantie? -> Omruilen. "Dit product is buiten mijn schuld stuk gegaan, dus heb ik recht op herstel of vervanging, dit recht mag door de winkel niet worden beperkt of uitgesloten." ;)

Sjengcity schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:54:
[...]
Heb je verder ook nog iets getest?
Je gaat totaal niet in op ideeën wat anderen voordragen maar verwacht wel nog dat je verder geholpen wordt? Sorry maar als je niets test kun je ook nooit erachter komen wat ermee is. Alleen maar ingaan op de vragen die je direct kunt beantwoorden helpt je in zo`n geval niet echt verder.

• huibert2
mischien herkent iemand het plaatje

• huibert2
niet af zeiken graag

• SUD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12-2025

SUD

lol, je maakt een grapje toch?

Wij kunnen niet helpen als jij ons niet helpt.

Wij kunnen niet even langskomen, koffie drinken en je taken vervullen.

Zoals eerder gezegd, ideeën worden voorgesteld, jij probeert ze uit te voeren en hopelijk wordt het probleem opgelost, als je te weinig initatief toont gaat hier een slotje op zonder dat je verder bent gekomen.

Test je videokaart, probeer een nieuwe zoals eerder gezegd.

• huibert2
waarom niet ?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Probeer nu eerst eens een andere videokaart bijvoorbeeld...Als je zelf niet bereid bent om een beetje mee te werken en dingen te proberen heeft het geen enkel nut om een topic op tweakers te openen. Dit soort problemen oplossen is namelijk altijd een kwestie van dingen proberen. Maar het enige wat jij doet is reageren met rare posts van 1 zin.

De beste tip voor jou lijkt me dan ook naar een computerwinkel te gaan met je pc want je hebt er blijkbaar of zelf veel te weinig verstand van of je bent in ieder geval te lui om er zelf wat tijd in te steken.

Succes ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nu is het leuk geweest :)

Wij proberen je te helpen maar kunnen dat enkel met de input die jij geeft. Als je daar niet aan mee wilt werken kunnen we verder weinig doen dat wat al gezegd is. Lees anders Registratievoorwaarden / korte FAQ even goed door, ik heb het idee dat je daar tijdens het registreren iets te snel doorheen geklikt hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.