Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

help ons met view cafe

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Wij zijn 2 mensen die de fout hebben gemaakt informatica te kiezen. We zijn nu bij het onderdeel programmeren en moeten voor donderdag een opdrachti nleveren. We zijn er veel te laat mee begonnen en snappen er niks van... kan iemand ons helpen?
Dit is de opddracht:

Maak een programma met 4 knoppen;
-knop 1 veranderd de grootte van je scherm
-knop 2 veranderd de kleur van je scherm
-wanneer je met je muis over knop 3 gaat, vrespringt hij van plaats, zodat je niet op de knop kunt klikken.
-wanneer je op knop 4 klikt, schuift de tekst van de 4 knoppen zodanig dat de tekst van knop 1 nu op knop 2 staat, de tekst van knop 2 nu op knop 3 staat, etc. etc.
Ook de functionaliteit van de knoppen moet mee veranderen.

Dit is een applet voor in view cafe...

wij hopen dat iemand ons kan helpen want wij zitten met onze handen in het haar!

groetjes!

Verwijderd

'T is vaak handig om de code die jullie tot dusver hebben te posten of iets specifiekere vragen te stellen.

De vraag of iemand jullie huiswerk wil doen zal niet zo gauw positief beantwoord worden.

Overigens geen idee wat View Cafe is... soort Java server of framework ofzo?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

dionenpauline:

Op deze manier kunnen we niets met je topic; we verwachten hier toch wel eigen inzet van onze gebruikers. Die vind ik in je topicstart niet terug. Verder mag ik toch wel verwachten dat als je überhaupt een keer had opgelet tijdens de les / in je boek gekeken had toch wel enig idee hebt waar je mee bezig bent. Ik zou je dan ook het advies geven om daar dan eerst eens in te kijken voor je hier op GoT een topic opent. Daarnaast wil ik je ook nog even wijzen op Het algemeen beleid.

Mocht je uiteindelijk uit een specifiek probleem niet komen dan kan je nog altijd in Programming terecht. Ze verwachten daar overigens ook wel dat je toch wel enige inzet vertoont, dus toon sowieso wat inzet en geef duidelijk aan wat je zelf al geprobeerd hebt / waar je naar gezocht hebt.

Dit topic gaat iig op slot. Success. :)

Signature

Dit topic is gesloten.