Module werkt in IE/FF/Opera/Safari maar niet in FF online

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 19:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb op mijn stage een slider module gemaakt en die wil ik graag opnemen in mijn portfolio voor school. Nu heb ik de broncode van de module (die ik heb gemaakt en mag gebruiken voor school doeleinden) en werkt het offline in alle browsers maar online doet die het alleen niet in FireFox!

http://www.no-illusions.nl/frontpage/index.html daar gaat het om, vrij simpel maar er is een hoop code aan verandert waardoor ik het als bewijslast wil opnemen in mijn portfolio.

Ik heb even screenshotjes genomen van het probleem, hier is een screenshot van de online versie,
Afbeeldingslocatie: http://www.no-illusions.nl/demo/images/frontpage1.jpg
En hier de offline versie,
Afbeeldingslocatie: http://www.no-illusions.nl/demo/images/frontpage2.jpg
De code is exact hetzelfde alleen online maakt hij de UL width 4 keer zo lang als offline. De code is ook valid. Dus als iemand weet hoe dit kan hoor ik het graag!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 16:07
Bij mij doetie het hoor.. in FF Vista.. Alleen gaat tie iets te ver door naar rechts.. een half plaatje ofzo

Nee.. sorry. Ik zie al wat je bedoeld..

[ Voor 18% gewijzigd door Gersomvg op 07-04-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben te weinig info om iets nuttigs te kunnen zeggen.
Voor hetzelfde geldt heb je de waarden hardcoded geplaatst, maar ja, dat kunnen we niet zien in onze glazen bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Qua code maakt het niet uit want offline werkt het gewoon in FF de vraag is of iemand een verklaring heeft waarom JS anders doet online dan offline in FF en anders in verschillende browsers.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Bij mij werkt hij gewoon (na een reload in een apart tabblad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
MrVegeta schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:30:
Qua code maakt het niet uit want offline werkt het gewoon in FF de vraag is of iemand een verklaring heeft waarom JS anders doet online dan offline in FF en anders in verschillende browsers.
Dus ergens zit misschien nog wel een onnetheid waarvan de meeste browsers geen last hebben maar FF wel. Daar zullen we toch echt de code voor moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In google chrome werkt het ook niet. Dus zeg nou niet dat het aan Firefox ligt :x
Het makkelijkste is natuurlijk een ander de schuld geven.

Maar we kunnen je niet helpen want we weten niets over je applicatie, we weten nu dat het bij w en x wel werkt maar bij y en z niet. Dit omdat twee waarden anders zijn. En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
Wat echter wel opvalt is dat hij 4x te groot is en dat je 4 list items hebt.
Kan natuurlijk toeval zijn maar denk toch ergens dat je per ongeluk een vermenigvuldiging met het aantal list-items teweegbrengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
ik heb nog niet echt lang gekeken maar hij doet het dus niet in chrome, FF3, en Safari. in Opera IE8, IE7 en IE6 doet ie het wel.

edit: @hieronder in safari 4 doet hij helemaal niks. nog veel minder dan dat ie in FF deed. O-)

[ Voor 29% gewijzigd door harrald op 07-04-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Maar waarom gebeurt dat dan alleen als het online staat? En dan ook nog alleen in FF (en blijkbaar Chrome, daar test ik niet in :o ). Het wordt door de JS gemaakt maar waarom reageert die anders online dan offline in dezelfde browser!

//edit. In safari doet die het wel.

In Chrome doet ie het idd ook niet, maar dan schuift die niet zo ver door als in FF, ook zit er hier verschil in tussen online en offline.

Het is heel raar want op http://www.anchormen.nl staat de module en die JS etc heb ik gewoon overgenomen en daar doet die het wel. (daar doet ie het blijkbaar ook niet lekker in Chrome).

@Hierboven. Hier werkt de module gewoon in Safari 4 Public Beta.

//edit. Ik denk dat de enige manier om dit te fixxen is om het opnieuw te bouwen en te kijken waar het is mis gaat. Zal er morgen wel naar kijken, ben nu ook wel benieuwd. Want de orginele module werkt gewoon crossbrowser :).

[ Voor 64% gewijzigd door MrVegeta op 07-04-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
Op http://www.anchormen.nl/ doetie het ook niet goed in FF ;) Die opzijknoppen zijn niet goed gepositioneerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ze horen in het midden te staan dus, en als ze daar niet staan is dat raar want het is getest en FF2/3 IE6/7/8 Safari en Opera en daar werkt het in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:02

crisp

Devver

Pixelated

De vraag die je jezelf moet stellen is: hoe breed zijn je list-items voordat je ze een float-property geeft en ze dus fit-to-content worden. Wellicht wijkt je stylesheet lokaal af van de online-versie?

Intentionally left blank

Pagina: 1