Toon posts:

gratis sex huhhh vraagje over cs!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey hallo,

kan iemand mij mischien effe een gouden tip geven. ik heb vorige week winME samen met half-life en de mod. CS.

maar nu het probleem.

ik kan het spel wel spelen, maar alleen op OPENGL......maar dat wil ik niet.

zodra ik hem op direct3D zet en ga spelen.....en druk vervolgens op esc, dan zou je het scherm met de servers moeten zien,
die zie ik ook wel alleen maar een heel klein gedeelte ervan linksbovenin mijn scherm

ik heb een tnt2 ultra, dus ik moet het gewoon op direct 3d kunnen spelen zonder gezeik, ik heb het ook zonder gezeik kunnen spelen maar dat is 6 maanden geleden, en ik weet niet hoe het komt,

a.u.b. H E L P mij

bijvoorbaat dank

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Nederlands? Engels? En dat door elkaar? Gaat het allemaal we goed met je?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

-> Nieuwe drivers.

OpenGL heerst zowiezo.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

geen opengl? leg uit!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30
ik heb dat problem zowel met opengl als met d3d. ik vroeg er naar op een lanparty en bleek dat een heleboel lui er last van hebben.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Hier ook 1, gewoon alles va te voren goed zetten, enkele twiekz via de console, voor de rest kan het me niet zoveel schelen, kom eigenlijk nooit in het menu.
Ik begin CS ook een beetje erg vervelend te vinden.

Steam

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

HL moet je in OPEN GL spelen en dan op Default drivers
Direct 3D s*cks, Valve/sierra gaat alleen maar voor de open gl en niet voor D3D.
zo als quake en UT ook doen UT gaat voor D3D en quake voor de voodoo kaarten

dus HL word OPEN GL
en op 1180*... heb je wel mooie screen hoor beter dan D3D maar ja je wil weer cheate zeker met D3D lamerrrr :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:54

Wildfire

Joy to the world!

OpenGL beter dan D3D? Bij mij (GeForce DDR met 6.72 Detonators) komt de taakbalk in beeld als ik OpenGL kies! Ik moet dan eerst de optie 'Altijd op voorgrond' uitschakelen... weird.

Maar zijn de prestaties onder OpenGL echt beter dan onder D3D? Scheelt het ook qua beeldkwaliteit? Want anders schakel ik meteen over! >:)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Bij mij werkt opengl beter (sneller) als d3d.
Enige voordeel van d3d bij mij is dat het water gewoon helder is als je er in zwemt.

edit:

piepklein foutje

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 12:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik heb ook veel problemen gehad met CS en WinME. Beeld resoluties die krom waren, refresh rates die suckten. Terug naar de desktop wat problemen opleverde etc.

Na een hoop geklooi met DirectX, refresh rates, kleur dieptes etc. werkt het uiteindelijk.

DUS: veel klooien met de instellingen (ook het tweaken van je Grafische kaart) kan helpen.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik ken je probleem, heb een Diamond Stealth III S540 32mb AGP, met S3 drivers onder WinME.

Linksboven zie je dan slechts een fragment van het serverscherm. Bij mij is het opgelost door in OpenGL te gaan spelen!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Probleem heb ik ook onder ME met TNT2 van Riva/creative
onder 98 SE GEEN probleem....drivers zijn nog niet optimaal onde ME denk ik.

Maareh waarom zou je Direct3d gebruiken als je opengl kan draaien:?

Verwijderd

waar is de gratis sex??

Verwijderd

kweenie hoor maar ik heb altijd gratis sex..

Verwijderd

hehehe waar dan ? >:)

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 17:28 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik ken je probleem, heb een Diamond Stealth III S540 32mb AGP, met S3 drivers onder WinME.

Linksboven zie je dan slechts een fragment van het serverscherm. Bij mij is het opgelost door in OpenGL te gaan spelen!
Ik heb dus de Diamond Stealth III S540 Xtreme (wat een naam zeg), en ook WinME en heb NERGENS last van, raar want ik hoor een heleboel hetzelfde zeggen als jou!

Maargoed, OpenGL is wel degelijk beter hoor, scherper beeld, betere graphics enzo (en bij mij is OpgeGL nog 2x zo snel ook met 72 fps :o)
Pagina: 1