Toon posts:

[Win2003] Print probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb 2 netwerk printers aangesloten op mijn Server, de HP Officejet Pro 7700 en de 2600n ook een officejet.

Wanneer ik bij een gebruiker de Officejet 7700 ingesteld hebt en naar voorkeursinstellingen wil gaan om kleuren op zwart wit te zetten krijg ik deze foutmelding :

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/5027/printerror.jpg

Dit is op elke computer waar ik het probeer in te stellen dus het lijkt me geen fout van exlorer.exe

Bij de 2600n krijg ik dit probleem niet en heb beide printers op de zelfde wijze geïnstalleerd.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Eerder in één van de subschermen voor je 7700 driver.
probeer eens een andere driverversie?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het kan ook zijn dat je de printernaam hetzelfde hebt gehouden en enkel de driver vervangen hebt - bepaalde memory structuren (DEVMODE :P ) zijn driver afhankelijk maar zijn gekoppeld aan de printer naam, als je dus een 'memory blob' van driver 'A' in het geheugen van driver 'B' laad dan crashen veel slecht geschreven (HP) drivers :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan het geval zijn elevator, hoe kan ik dit verhelpen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, weghalen en dan de gehele printer opnieuw installeren? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle drivers al weg gehaald en opnieuw geinstalleerd.. Op de server zelf kan ik wel bij Printer eigenschappen bij Voorkeursinstellingen komen maar wanneer ik hem extern benader geeft hij de error. :/

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 13:36 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je dit wilt testen geef je de printer op de server even een nieuwe naam en nieuwe sharenaam en kijk je of het dan wel goed gaat, als dat zo is, moet je even in de registry van de client op zoek naar de settings van die driver, als het dan ook niet goed gaat is het een ander probleem :)
Pagina: 1