Toon posts:

Vodafone Mobile Connect App blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds vanmorgen een raar probleem op mijn AIR. Als ik de usb modem van Vodaphone erin prik, dan start ik normaliter Vodaphone Mobile COnnect op.

Nu bouncet het ikoontje, app wordt niet actief maar staat wel in de system monito. Menu werkt niet, krijg geen popup met de sim code etc... Kan alleen maar in system monitor de app killen. Niks helpt, blijf dit probleem hebben.

Iemand een idee wat er aan te doen is of hoe dit is te herstellen? Reboot hielp niet... Ben beetje radeloos naar wat ik zoeken moet.

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:47
Heb je de software al eens verwijderd?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar ik moet wel een kopietje hebben om weer te installeren.
Ben nu even de disk permissions aan het herstellen...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 09:45 ]

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:45:
Nee, maar ik moet wel een kopietje hebben om weer te installeren.
Ben nu even de disk permissions aan het herstellen...
Dat is niet nodig voor zover ik weet, heb zo`n ding een aantal keren in m`n handen gehad en volgens mij installeert hij de software gewoon vanaf de dongle.

Mocht je toch de software nodig hebben kun je ook nog altijd op de website van Vodafone kijken...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm deed ie voorheen niet hoor...

Zal de app ff wissen

Verwijderd

Topicstarter
Geen effect... app gewist, reboot. Wordt niet vanaf de usb dongele geinstalleerd. App had ik opgeslagen op externe disk. Deze weer in applications gezet, maar hij blijft bouncen waarna deze wee rophoudt te werken (wel in system monitor).

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:03:
Geen effect... app gewist, reboot. Wordt niet vanaf de usb dongele geinstalleerd. App had ik opgeslagen op externe disk. Deze weer in applications gezet, maar hij blijft bouncen waarna deze wee rophoudt te werken (wel in system monitor).
Heb je de dongel op al eens op een andere USB poort aangesloten? Anders test hem ook eens op een andere computer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar een poort op mijn AIR :)

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:11:
Ik heb maar een poort op mijn AIR :)
Dan probeer eens een andere computer, iets meer inzet zou best wel mogen!

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-02 12:00
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:03:
Je moet de uninstall optie van de software gebruiken,
dan je machine reboten n dan de software opnieuw installeren.

Deze methode heb ik meerdere malen succesvol toegepast.
Voordat ik dit deed heb ik ook eindeloos lopen k*tten met weggooien e.d.

suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Ga dat nog even doen... Had in ieder geval een nieuwe versie opgehaald en die setup gedraaid... zelfde verhaal. Ga nu eerst met die installer even een uninstall doen, reboot, install, reboot... Ben benieuwd...

@sjeng, ander pjoeter in de buurt is een windoos en daarvoor staat de soft gewoon op de stick

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Gooi de software anders even weg mbv appzapper. Dan weet je zeker dat je sysprefs e.d. ook verwijdert zijn.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
Piebas, dat was de oplossing!
Pagina: 1