[Keynotes] Beamer probleem

Pagina: 1
Acties:

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Hee!

Hoop dat iemand me kan helpen, ik zit al een tijdje met het volgende probleem in keynotes en denk dat ik niet de enige ben. Heb al wel flink rond zitten zoeken maar niet precies hetzelfde probleem kunnen vinden :S

Wat is er aan de hand?
We hebben een Mac waarin 2 videokaarten zitten. 1 uitgang gaat naar schermpjes, 1 uitgang gaat naar de beamer.
Inmiddels ben ik zo ver dat ik netjes hetzelfde gekloonde beeld op mijn beeldschermpjes krijg als op de beamer. Als ik mijn keynotes opstart is ook alles nog goed, alle schermpjes geven hetzelfde weer, maar als ik dan de presentatie start gaat het beeld enkel naar de Beamer.

De instellingen staan wel goed dat het beeld gecloned moet worden enz. Niet dat de ene het presentatie en het andere het begeleidingsschermpje moet worden!! Nog raarder is dat Powerpoint wel netjes werkt, op alle schermen zie ik daar de presentatie!

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!

gr Dennis

www.vdzande.com

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Wat zijn je settings in Keynote voor Slideshow?

Launching containers into space

• iMispel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-11-2025
Als je kijkt bij voorkeuren en dan tabblad "beeldscherm presentator" kan je heel wat instellingen wijzigen. Als je dan in plaats van het beeld te klonen 2 verschillende schermen neemt kan je bij "pas beeldscherm presentator aan..." ervoor zorgen dat er het zelfde opkomt als het projectiescherm. Al lijkt het me hoe dan ook handiger om 2 verschillende te hebben waarbij te presentator wat notities kan zien en evt. de volgende dia.

Als de beelden op het verkeerde scherm staan kan je nog altijd "gebruik ander beeldscherm voor presentatorgegevens" aan- of afvinken om de schermen om te wisselen.