Omdat ik het europeanse toestenboard gewoon niks vind en daarom nu al twee US-toetsenboarden [alu, BT] aan mijn beiden MacMinis heb hangen wil ik uiteindelijk mijn nu dan aan te schaffen MacBook ook met het US-toetsenboard-layout hebben. Ik weet dat dat via de apple.nl-store kan, ook de surfspot onderwijs-koting zou daar van toepassing zijn. Maar ik heb nog zin nog tijd erop te wachten dat dat ding op order in China woord gemaakt en dan van daar moet worden verzonden. Vandaar mijn vraag:
welke winkel in Nederland (bij voorkeur eerst randstad/Rotterdam en omstreeks, maar zo nodig ook verder weg) heeft dus het 2.4 GHz Macbook Unibody met US-toetsenboard op voorraad (en geeft dan ook nog de onderwijskorting of heeft gewoon zo gunstige prijzen dat deze niet nodig is)?
Alvast bedankt voor jullie advizen,
eT
.
welke winkel in Nederland (bij voorkeur eerst randstad/Rotterdam en omstreeks, maar zo nodig ook verder weg) heeft dus het 2.4 GHz Macbook Unibody met US-toetsenboard op voorraad (en geeft dan ook nog de onderwijskorting of heeft gewoon zo gunstige prijzen dat deze niet nodig is)?
Alvast bedankt voor jullie advizen,
eT
.