Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een simlock vrije Samsung U700 icm een Vodafone abbonement.

probleem:

Vodafone servicebericht: uw SMS inbox is vol. U kunt nu geen nieuwe SMS berichten ontvangen. Gelieve enkele SMS berichten te wissen.

Dit bericht krijg ik bij 200 smsjes.
Ik merk ook wel eens op dat de telefoon zelf zegt dat de inbox vol is(mogelijk instelling vanuit Vodafone?).
Echter ga ik kijken naar geheugenstatus dan is er altijd ruimte(in theorie 500smsjes).
Nou weet ik dat smsjes lang kunnen zijn en meer 'plekken' kunnen innemen.
Maar als je gewoon in je inbox kijkt dan staat er het aantal bytes achter, dit suggereerd dat bijv. 'hoi' niet een hele plek in beslag neemt.

Heb al op het forum en google gezocht maar kan niets vinden, dus toch maar eens vragen.

voor de duidelijkheid :) , in dit nou een instelling van Vodafone of is het een bug in de telefoon?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 23:30 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is precies je vraag? :?

Ah, nu snap ik hem ook. :Y)

[ Voor 41% gewijzigd door pven op 06-04-2009 23:17 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Hoe het kan dat volgens zijn telefoon er nog berichtjes bij kunnen, maar hij van Vodafone een sms krijgt dat zijn inbox vol is?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:03:
Heb al op het forum en google gezocht maar kan niets vinden, dus toch maar eens vragen.
Waar heb je naar gezocht? Als ik [google=u700 inbox is vol] doe, dan kom ik meteen bij jelle. in "Het Samsung U600/U700 topic" uit.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat hele topic doorgelezen en dus ook die post :)
Het leek mij op het eerste gezicht een bug, maarja na verder lezen erachter gekomen dat de een wel het probleem had en de ander niet. Het lijkt dus niet aan de software versie te liggen.
Om dat toch uit te sluiten m'n tel geflashed met een software waarvan er in dat topic gezegd werd die bug niet te hebben(U700XXHC1).
Maar hij geeft het nog steeds aan.

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-11 07:31
Kun je niet ergens instellen waar je smsjes moeten worden opgeslagen? Ik denk dat 200 het max van je simkaart is en de rest misschien op je tel geheugen.

Ik denk dat je die melding van Vodafone krijgt doordat Vodafone geen sms-jes meer meer bij jou kan afleveren. Ik kan me niet voorstellen dat jou telefoon met Vodafone aan het babbelen is en meteen maar laat weten dat je inbox vol zou zijn.

Verwijderd

Nee, misschien dat er ergens een instelling is.
Ik weet in ieder geval zeker dat m'n sim er 15 aankan en dus de rest van de 200 op de tel opslaat.
Het is al een sim uit 2005, maar het lijkt me niet dat m'n sim de beperkende factor is.
Het enige wat ik me kan bedenken is een instelling vanuit Vodafone, die denkt dat mn tel er maar 200 aankan.

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Heeft dit probleem zich vanzelf opgelost of heb je het nog steeds? Vanochtend kreeg ik namelijk hetzelfde bericht nadat mijn telefoon een poosje had uitgestaan.

Ik heb een Nokia 6500 Classic en nog 19mB over voor sms berichtjes, het lijkt me dat dat wel voldoende is...

Op de Vodafone website heb ik niet veel gevonden eigenlijk, misschien dat je ervoor moet inloggen maar wij hebben een zakelijk abonnement en daar kom ik dus niet zomaar bij.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• PapBek
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 02:30
En sinds vandaag krijg ik deze melding ook! :S
Pagina: 1