Acer laptop geeft geen beeld weer

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

• Derian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2019
Hoi,

Ik heb hier een Acer aspire 5100 staan
maar als ik hem opstart gaan de lampjes en coolers wel aan,
maar geen beeld :(
kan iemand mij helpen wat er aan de hand is?
groeten Derian,

Verwijderd

mischien een breuk in de tft scherm kabel oid, probeer is een extern scherm op de vga poort

• Derian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2019
dat had ik geprobeert maar nog geen beeld.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
Welkom op GoT!

Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Je kan op zijn minst de specificaties geven van de notebook, de leeftijd (garantie ja/nee), aangeven wat je hebt geprobeerd en probeer ook echt dingen zoals het aansluiten van een extern scherm. Vertel ook wat er exact gebeurt, welke lampjes gaan aan en heb je HDD activiteit.

Op GoT verwachten we wat meer inzet. Wij hebben geen glazen bol om ineens met een gave je probleem in te zien helaas. Nee, wij hebben geen bovenmenselijke krachten en dus zul JIJ ons van info moeten voorzien en dingen moeten proberen. Wij kunnen hooguit meedenken.

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een nieuw topic te openen. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.