Videobewerkingsprogramma .TOD /.MOI bestanden

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Ik ben op zoek naar software die native .TOD of .MOI bestanden support. Dit omdat mijn JVC everio HD cam die bestanden gebruikt.
Over ilife 08 en 09 lees ik verschillende berichten. En helaas kun je geen trail dl-en dus is niet met zekerheid te zeggen of dat ook echt werkt. Ik meen me te herinneren van wel alleen bij de upgrade naar leopard ben ik mijn ilife verloren :(

Ulead had vroeger software die dat native ondersteunde. Ulead video studio 11, maar dat is tegenwoordig van Corel, en het lijkt er op dat die meteen alle OSX support overboord gegooid hebben 8)7 Ik kan in ieder geval nergens meer vinden dat ze OSX nog supporten.

Search hier en google leverde wel resultaten op maar dat gaat vooral over het converteren. Maar ik wil gewoon rechstreeks de bestanden importeren en bewerken.

Iemand tips?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Staat je camera in de iMovie ’09: Camcorder Support?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• 911GT2
Nee ik heb een JVC GZ-HD6U

ik heb intussen deze link gevonden waar men claimt dat het wel zou moeten werken. Kan iemand dat bevestigen?

[ Voor 43% gewijzigd door 911GT2 op 07-04-2009 10:55 ]

• 911GT2
Intussen ben ik wel zo ver dat ik de .TOD bestanden kan kijken met quicktime. Maar importeren lukt nog steeds niet :(
iMovie maakt toch gebruik van quicktime?

Update: Dit brengt de oplossing even alles converteren en gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door 911GT2 op 07-04-2009 21:38 ]