Hallo.
Ik heb een THOMSON ST780 Modem/Router (in 1).
Ik probeer een TeamSpeak Server te hosten.. alleen ik kan geen DMZ Toewijzen.
Het is me wel eens gelukt om te portforwarden
Maar dat wil nu ook niet MEER... Het is me wel gelukt. Maar toen had ik de poorten al 2 maanden open staan.. en toen werkte het eindelijk...
Mijn vriend zegt dat ik gewoon een "gare" router/modem heb. Dat is ook zo. Maar ik vind het apart dat hij wel gewerkt heeft (na 2 maanden poorten open gezet te hebben).
Vraag 1:
Hoe kijg ik dat voor elkaar dat hij het weer doet ?
Vraag 2:
Is het ook mogelijk om een nieuwe router te kopen. Die aan mijn bestaande router/modem te kopellen zoals dit:
Modem/Router -- Router -- Computer
Is dit mogelijk en dan te portforwarden ? of moet je dan nog door dat eerste modem/router:
Of gaat het daar makkelijk door heen ?
Alvast bedankt.
Erik
Ik heb een THOMSON ST780 Modem/Router (in 1).
Ik probeer een TeamSpeak Server te hosten.. alleen ik kan geen DMZ Toewijzen.
Het is me wel eens gelukt om te portforwarden
Maar dat wil nu ook niet MEER... Het is me wel gelukt. Maar toen had ik de poorten al 2 maanden open staan.. en toen werkte het eindelijk...
Mijn vriend zegt dat ik gewoon een "gare" router/modem heb. Dat is ook zo. Maar ik vind het apart dat hij wel gewerkt heeft (na 2 maanden poorten open gezet te hebben).
Vraag 1:
Hoe kijg ik dat voor elkaar dat hij het weer doet ?
Vraag 2:
Is het ook mogelijk om een nieuwe router te kopen. Die aan mijn bestaande router/modem te kopellen zoals dit:
Modem/Router -- Router -- Computer
Is dit mogelijk en dan te portforwarden ? of moet je dan nog door dat eerste modem/router:
Of gaat het daar makkelijk door heen ?
Alvast bedankt.
Erik