Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win2k3] Bestand uit backup verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views

• renmoo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-10-2022
Hallo,

Ik maak dagelijks een backup met een backupscript dat ooit 'ns in de CT heeft gestaan. In een ander topic staat het script dus ik zal het niet nog eens posten. Het betreft rsyncbackup.vbs

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/31684417#31684417

Tot gisteren heb ik eigenlijk nooit gebruik van de backup hoeven maken. Maar gisteren was ik ineens een bestand kwijt. Geen probleem dacht ik, ik haal 'm terug van de backup. Maar in elke map van de backup bleek het bewuste bestand ook verdwenen. Toch weet ik zeker dat ik het vorige week nog wel had. Nu heb ik niet veel verstand van scripting, maar is het mogelijk dat er ergens in het script iets staat als: "verwijderd van lokaal, dan ook in de backup vrwijderen!". Zo ja, dan wil ik dat regeltje er hel graag uit hebben...

Kan iemand me helpen??

René

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik snap dat je graag je bestand terug zou willen, maar dit is niet helemaal de manier waarop we hier te werk gaan.

Als je het script niet kent zou je het eigenlijk ook niet moeten gaan gebruiken voor dergelijke kritieke zaken als een backup.
Vraag de makers: in dit geval C'T om hulp?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.