DMA2100 bij de Dynabyte voor €100,- minder

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik was op zoek naar een Vista Media Center extender waarop ik op de DMA2100 stuitte, meteen daarop zoals gewoonlijk de Tweakers Pricewatch geraadpleegt.
Vanuit hier kwam ik een raar fenomeen tegen, namelijk het verschil in prijzen.
De goedkoopste prijzen variëren van €69,95 tot €76,20 en de duurdere prijzen van €109,00 tot €169,00, pricewatch: Linksys DMA2100 Media Center Extender.

Logisch gezien pak je natuurlijk de goedkoopste, maar toch vond ik het vreemd dat de prijzen zo erg verschilden.
Hierop ben ik naar de website van Dynabyte gegaan en ook hier kwam ik iets merkwaardigs tegen, namelijk dat de prijs daar bijna €100,- lager is dan op Pricewatch => zie hier https://www.dynabyte.nl/artikel/23667/.

Ik heb het product ook meteen besteld bij Dynabyte voor €79,99.

Hoofdkantoor Dynabyte geeft aan dat het hier om een fout gaat maar dat dit product wel besteld kan worden op de site voor die prijs maar voor een nog onbepaalde tijd.

Geniet er dus nog even van dames en heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Ik denk dat de prijs van Dynabyte inmiddels is geupdate, want hij staat prima in het lijstje.

En wat betreft het prijsverschil, tja, daar zijn prijsvergelijkers voor he ;).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Jimp schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:37:
Ik denk dat de prijs van Dynabyte inmiddels is geupdate, want hij staat prima in het lijstje.

En wat betreft het prijsverschil, tja, daar zijn prijsvergelijkers voor he ;).
Wel vreemd dat er zo'n enorm groot verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:39
Bij Ibood was ie van de week voor 69 euro te koop. Toen ze door hadden dat dat geen wereldprijs is hebben ze dat verlaagt naar 49 euro, maar was ie niet meer te koop. Dat gold dus alleen voor klanten die hem al hadden besteld.