Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Onbekend lokaal station ?

Pagina: 1
Acties:

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:47
Ik zit hier op mijn desktop met een onbekend "Lokaal station Q" deze heeft totaal geen eigenschappen en kan hem niet verwijderen.
Hij is niet terug te vinden in windows schijfbeheer, kortom ik kan er niks mee behalve zijn naam wijzigen.
Eigenaar ervan worden lukt ook niet vanwege een rechten probleem?

Iemand suggesties?

http://img24.imageshack.us/my.php?image=16184007.jpg

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Was dit ooit wel een schijf / partitie (al dan niet extern als een HDD of USB stick)?

Toevallig een mapping ergens naartoe gemaakt (al zou je dan andere foutmeldingen moeten krijgen)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

BtM909 schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:56:
Was dit ooit wel een schijf / partitie (al dan niet extern als een HDD of USB stick)?

Toevallig een mapping ergens naartoe gemaakt (al zou je dan andere foutmeldingen moeten krijgen)?
Wat hij zegt, en misschien ooit een virtuele schijf gehad of een programma wat er een heeft aangemaakt?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:47
Er heeft Ubuntu naast gestaan maar deze is niet meer, maar nu zit ik dus wel met die vage drive.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kun je wat bijzonders achterhalen met diskpart?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device