Muis 'klikt' vanzelf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207378

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Acer Aspire 7520G laptop. Op de een of andere manier 'klikt' de muis vanzelf. Wat ik hiermee bedoel is dat er dus niet geklikt wordt door de gebruiker (maakt niet uit of er een usb muis in zit of niet, met alleen het touchpad gebeurt het ook), maar dat het op het beeld zichtbaar wordt net alsof er geklikt wordt. Voorbeeld: In een tekstverwerker typ ik wat en mijn cursor staat nog op een regel boven waar ik bezig ben. Vanzelf springt hij dan af en toe naar de regel erboven waardoor ik dingen door elkaar ga typen.
Dit is vreselijk irritant.. heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Hoevaak komt het voor? Als het heel weinig is dan zou het een contactje kunnen zijn, maar als het vaak gebeurd zou ik eerder denken aan een of andere vage spyware/virus.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 08:13

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Schakel je touchpad van je laptop eens uit.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:23

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Zoals ik het lees tik je tijdens het typen op je touchpad. Oplossing: touchpad uitschakelen (is vast een toetsencombinatie voor, bij Acer vaak FN + F7) of een extern toetsenbord gebruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door DrivinUCrazy op 06-04-2009 11:34 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Kixtart
Nou redelijk vaak, want eigenlijk kan je amper een minuut (bij wijze van) wat doen of hij schiet alweer over naar waar de cursor staat. Maar ik denk alleen niet echt dat t spyware of virus ofzo is, want het is al vanaf dat ik hem gekocht heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:32

_Apache_

For life.

Kan uit verschillende hoeken komen.

- Komt je touchpad wel goed los? Misschien dat hij blijft hangen en af en toe uti zich zelf klikt.
- Heb je last van spyware-adware etc? Scan is met wat tools.
- Heb je een clitje? Klein knopje tussen de G en H, misschien is deze ook nog aan het klikken.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 12:07

EnnaN

Toys in the attic

pols/palm/arm die tijdens het tikken je touchpad aanraakt ?

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij zit ik niet op het touchpad tijdens het tikken.. het gebeurt trouwens ook wanneer ik niets doe, dus denk niet dat ik er per ongeluk overheen ga. Maar ik zal touchpad uitschakelen eens proberen. Probleem hiervan alleen is dat ik niet altijd een usb muis gebruik :P maargoed. Tnx alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:45
Zoek eens op GoT in de CSL, dit is een veel voorkomend probleem bij Acer laptops, ik heb dergelijke problemen wel vaker voorbij zien komen en volgens mij ook zonder resultaat :X
Pagina: 1