Toon posts:

optimaliseren ati radeon 64 vivo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij tips geven om mijn ati radeon 64 ddr vivo te optimaliseren binnen verantwoorde grenzen ( dus niet overclocken tot je kast begint te roken : }
Maar meer, welke drivers zijn het best en enz.

Verwijderd

persoonlijk vind ik de 1062 drivers het beste gewoon omdat ik daar nog mee kan capturen en de drivers daarna niet meer. Tevens kan het handig zijn om Radeon Tweaker te downloaden.

Oude drivers en de laatste links naar de Radeon Tweaker kan je op Rage3D downloaden.

Verwijderd

Een paar megahertzjes extra kan nooit kwaad.

Zou het proberen met de 7075 drivers (vanwege FSAA), RadeonTweaker en PowerStrip.

Good luck. En lees anders ff de Radeon Topics (alle 12 en alle 255 berichten:))

Verwijderd

Topicstarter
Power strip ?

Ik ben het al een paar keer tegen gekomen maar maar het is het en wat doet het ?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

powerstrip is een handig progje welke een hoop kan met alles wat grafisch is.
videokaart en monitor dus, in de Radeon Topic heb ik gister een link geplaatst naar de laatste Beta (versie 3), erg lekker progje (Versie 2 van het progje vindt ik minder)

http://168.144.101.149/files/ps3beta.exe

Verwijderd

Topicstarter
Neemt het gebruik van dit programma risico's met zich mee ?

Zo ja welke.

Verwijderd

Topicstarter
En de zelfde vraag wat betreft de radeon tweaker, kan dit programma nare gevolgen hebben ? Als ik het goed begrijp wijzig je het en en ander in je windows registers.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

powerstrip en de tweaker kunnen geen enkele kwaad, zolang je met powerstrip natuurlijk niet meteen de boel op 250/250 zet.
Overklokken kan altijd kwaad en is voor eigen risico, maar met beleid kan er bijna niks mis gaan.
Pagina: 1