NTLDR missing na deinstall Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Ik had voorkort windows 7 en XP naast elkaar draaien.
Omdat ik 7 niet veel gebruikte had ik die schijf geformateerd, zoals ik wel eens eerder met andere versies heb gedaan. Nu blijkt echter dat me XP boot ook is geedit ofzo, en nu geeft ie een ntldr missing error aan.
Nu heb ik op de oude windows 7 schijf een nieuwe windows XP geinstalleerd om weer mijn oude te kunnen repairen.

Maar hoe gaat dit? Ik heb al de ntldr terug gekopieerd van de nieuwe XP naar de oude XP.
Boot.ini veranderd, maar hij blijft rebooten op de nieuwe XP. Enig idee hoe die weer kan rebooten naar de oude XP?

-edit- Na wat lopen te kutten met boot.ini is het gelukt... even alle hd's geprobeerd...

slotje dan maar

[ Voor 8% gewijzigd door neggix op 06-04-2009 03:16 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:27
even opstarten met installatie cd en dan herstel optie, en dan fixboot en/of fixmbr en dan rebooten daarna moet het weer werken

edit te laat :P

[ Voor 6% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 06-04-2009 03:57 ]

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Is trouwens ook een standaard melding als je een diskette in het station laat na een reboot.. Melding nr 1 op de helpdesk vroeger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
maniak schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:00:
Is trouwens ook een standaard melding als je een diskette in het station laat na een reboot.. Melding nr 1 op de helpdesk vroeger :)
Ja, maar floppy's gebruiken we niet meer he :P

Maar ik heb nu wel m'n oude windows terug alleen de boot.ini klopt niet helemaal :P Maar jah..

Mario Kart FC 1590-4774-1019