Toon posts:

[iWork '09] Pages werkt niet meer na restore van backup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zit met een groot probleem. Ik zal het even uitleggen:

Het is een tijdje geleden, maar ik zat achter mijn Macbook 13" 2Ghz Black wat progamma's
te 'runnen'. Plots schoot mijn laptop uit. Na restarten en restarten bleek dat hij naar de
reperateur moest om te laten repareren. (laterbleek dat mijn macbook te heet werd omdat de
ventilator beschadigd was).
Toen ik mijn laptop weer terug kreeg, alles van mijn backup-schijf gehaald en mijn MB was
weer helemaal de oude. Totdat ik merkte dat Pages (iWork '09) het niet meer doet. Gek
genoeg Numbers en Keynote wel. Helaas is Pages precies het progamma dat ik minstens
2x per dag gebruik.

Het probleem is dat, wanneer ik Pages start, krijg ik het menu welk 'template' ik wil kiezen.
Maar als ik 'blank' druk blijft hij laden tot het oneindige. Bij de andere iWork progamma's is
dit niet het probleem.

Ik heb alles geprobeerd, schijven verwisselen, restarts, opnieuw installeren, verschillende
sources gebruiken, niets heeft geholpen :(. Ik heb het progamma heel erg hard nodig omdat
ik er iedere dag 2 werkstukken mee moet schrijven. Ik wil wel graag bij Pages blijven. Omdat
ik helemaal vertrouwd ben met het progamma, en het een paar zeer sterke functies biedt.

Alvast bedankt,
Maxim Houwink

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
probeer iwork eens te verwijderen met appzapper. deze verwijder ook de prefs en zo die waarschijnlijk beschadigd zijn.
Hierna opnieuw te installeren vanaf de cd-rom.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Verwijderd

Topicstarter
carpebios schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:00:
probeer iwork eens te verwijderen met appzapper. deze verwijder ook de prefs en zo die waarschijnlijk beschadigd zijn.
Hierna opnieuw te installeren vanaf de cd-rom.
Helpt ook niet

Laat maar...

Ik heb een nieuwe harde schijf erin gezet
alles van de back-up schijf erop gezet.
Pages doet het weer op volle toeren!!

Toch bedankt voor de moeite ;)

Maxim