Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Updates mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Vista Business 64-bit. Als ik kijk bij de geschiedenis van de updates, zie ik dat er een heleboel mislukt zijn:

http://img7.imageshack.us/img7/4881/naamloosmmz.jpg

Ik zie nergens staan opnieuw proberen ofzo... Als ik dit google kom ik alleen op dingen uit over specifieke updates, maar bij mij zijn het er echt veel. Op de site van Microsoft kom ik er ook niet uit. Kan ik ze niet allemaal in 1x opnieuw proberen?

Ik zie bijv. bij een update staan dat ik een aantal uitzonderingen moet toevoegen aan Windows Firewall. Dit kan ik ook nergens vinden... Ik kan alleen poorten en programma's toevoegen. En waarom staan deze uitzonderingen er niet gewoon automatisch bij :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me niet voorstellen dat niemand dit weet hier?

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 20:18
Wat gebeurd er als je gewoon windows update probeert te draaien? Doet hij dan wel gewoon netjes updaten of krijg je daar ook foutmeldingen?

En wanneer zijn die updates mislukt? Allemaal achter elkaar of zijn het 50x dezelfde updates over een langere periode?

Verwijderd

Topicstarter
Sjengcity schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:14:
Wat gebeurd er als je gewoon windows update probeert te draaien? Doet hij dan wel gewoon netjes updaten of krijg je daar ook foutmeldingen?

En wanneer zijn die updates mislukt? Allemaal achter elkaar of zijn het 50x dezelfde updates over een langere periode?
Bij het update scherm staat "Windows is up to date". Ik heb hier nog geen foutmeldingen gezien.

De updates zijn allemaal achter elkaar mislukt. Ik had Vista net opnieuw geinsalleerd, en hij moest er 40 ofzo in 1x installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Laat ook maar... ben vista helemaal zat nu. Zet xp er wel op.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan heeft dit topic ook niet zoveel zin meer :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.