ik zoek me helemaal rot naar dit http://www.envador.com/OWANotify/features.asp
maar dan voor exchnage 2007, iemand enig idee of dit bestaat?
maar dan voor exchnage 2007, iemand enig idee of dit bestaat?
[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 05-04-2009 23:18 ]
die heb ik geprobeerd, maar werkt niet, die programmeur geeft wel aan dat hij gaat werken aan 2007, maar dat bericht is al 2 jaar oud, en daarna zie ik er niets meer over staan, dus of hijs dood of hij heeft een vriendin gekregen oid.GJtje schreef op zondag 05 april 2009 @ 23:18:
Heb je die van de link zelf al geprobeerd?Denk niet dat er zo schrikbarend veel verschillen zitten in Exchange 2003 en Exchange 2007.
Op die pagina staat ook het email adres envador@envador.com. Probeer het eens uit, zou ik zeggen.libero schreef op zondag 05 april 2009 @ 23:20:
die heb ik geprobeerd, maar werkt niet, die programmeur geeft wel aan dat hij gaat werken aan 2007, maar dat bericht is al 2 jaar oud, en daarna zie ik er niets meer over staan, dus of hijs dood of hij heeft een vriendin gekregen oid.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je kan dus zo om de beta / alpha versie vragen.quote: http://www.owanotify.com/Status
12/8/2008 - HELP!! I need Exchange 2007 test accounts. Anyone care to help? It's difficult to develop on what little free time I have when the only 1 out of the 3 test accounts I have are working on a regular basis. I also develop with the Exch2k7 VHD, but a real-world account with real-world latencies is more practical. Send me an email if you can help envador@envador.com. Thank you in advance!
Je bent wel erg ongeduldig. Als hij over een week of zo nog niet reageert, stuur dan nog een email. Als je wat anders wilt, ga dan zelf aan de slag en ga tools uitproberen, als die er zijnlibero schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:23:
ik heb die gast gemaild maar hij reageerd niet, iemand een alternatief misschien?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq