Toon posts:

MSI K7T Turbo vragie (alweer zo'n topic)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij nog af of er nog steeds mensen zijn die nog steeds zware problems hebben met de MSI K7T Turbo of is alles alweer opgelost? Want een paar weken geleden stonden er nog tig topics met probs over de K7T Turbo...

Verwijderd

Ik heb nog geen problemen ondervonden.
Draai nu windows2000 professional

Verwijderd

Ik heb nog een probleem :( Ik draai ook win2k maar dat is niet echt van toepassing. Als ik de jumper verwijder om de FSB op 133 te zetten. Wil mn pc niet posten. De LEDS geven aan dat er een geheugen check niet goed is. Ik heb 3 repen 133. Ook alle repen appart geprobeert.. Iemand een oplossing?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:07
Bordje draait op zich als een trein. Probleem is op het moment nog het overklokken wat niet helemaal goed werkt.

PS. Probeer eerst je multiplier in de BIOS te verlagen en trek vervolgens de jumper eraf om hem op 133Mhz bus te zetten.....

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 15:30 schreef XKB het volgende:
Ik heb nog een probleem :( Ik draai ook win2k maar dat is niet echt van toepassing. Als ik de jumper verwijder om de FSB op 133 te zetten. Wil mn pc niet posten. De LEDS geven aan dat er een geheugen check niet goed is. Ik heb 3 repen 133. Ook alle repen appart geprobeert.. Iemand een oplossing?
Dan moet je eerst je multiplier omlaag gooien op 100 bus, geheugen op 100 mhz zetten (niet 133, want als je dan op 133 fsb gaat loopt je geheugen op 166 en dat wil je niet hebben). helemaal opstarten en netjes je pc uitzetten, jumper eraf en opstarten maar.

Ik heb nu helemaal geen problemen meer met die plank. Draai mijn t-bird 850 op 1 ghz :P

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Je multiplier verlagen? Nou heb ik begrepen uit de vele topics dat DAT juist het probleem is. Zelfs met BIOS-versie 2.4 (de meest recente) kun je de mp niet lager zetten dan de default mp. :( Als je 1 Ghz niet op 1.33 Ghz wil draaien is dat dus behoorluk K*T.
Pagina: 1