playlist genereren voor iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Ik heb mijn muziekcollectie online beschikbaar en ik kan hierover beschikken doormiddel van m3u files die worden gegenereerd zodra ik deze opvraag.
iTunes opent deze vervolgens, maar dan komt het. In plaats van de naam van de artiest en nummer te laten zien, zet iTunes de url neer en bij tijd komt continue te staan ipv. de duur van het nummer.
Dit levert wat problemen op, want zodra het nummer begint te spelen worden deze gegevens wel ingevuld, waardoor iTunes de boel opnieuw sorteert en ik dus een vrij bizarre afspeel volgorde krijg voorgeschoteld.

Daarnaast is het ook erg onhandig om een specifiek nummer te openen, aangezien ik ze eerst allemaal een keer moeten starten voordat de namen leesbaar zijn..

Waar ik dus naar opzoek ben is een formaat dat iTunes kan importeren, waardoor de files meteen correct worden ingeladen. Ik heb tot op heden .pls en .m3u geprobeerd, beide hebben bovenstaande problemen.

Weet iemand een formaat dat iTunes accepteerd dat deze problemen niet heeft? en graag ook met specs erbij, anders is het wat lastig playlists genereren ;)

alvast bedankt!

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad