data kopieren van Argosy- naar Freecom-netwerkschijf

Pagina: 1
Acties:

• chrises
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik heb het volgende probleem: Ik heb een Argosy-netwerkschijf aangesloten op mijn router maar de schijf begint nu behoorlijk vol te lopen. Nu heb ik een Freecom Network Drive Pro aangeschaft en aangesloten op mijn router, eigen ip-adres gegeven zodat ik hem via mijn browser kan benaderen. Vervolgens een map aangemaakt op de nieuwe schijf en op mijn pc een netwerkverbinding gemaakt naar deze map. Dit gaat allemaal prima. Wat ik nu eigenlijk wil is alle data kopiëren van de Argosy-schijf naar de Freecom-schijf. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb zelf geprobeerd gewoon alle data in één keer via copy-paste te kopiëren maar dan krijg ik de volgende melding:

'Kan bestand niet kopiëren. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen'

Wanneer ik nu de bestanden map voor map probeer te kopiëren lijkt dit wel te lukken. Echter, wanneer ik bijvoorbeeld de map met al mijn mp3's wil kopiëren krijg ik weer dezelfde melding. Bij weer andere mappen gaat het kopiëren goed.

De pc waarop ik de bestanden probeer te kopiëren is met een utp-kabel verbonden aan de router, dus niet draadloos.

Chrises