Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[xp64] zwarte achtergrond over wallpaper heen

Pagina: 1
Acties:

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:37
Ik heb een probleem met mijn desktop wallpaper op mijn nieuw geinstalleerde xp64 pc. Er zit namelijk een zwarte laag 'overheen':tijdens het opstarten, windows geluidopstart geluid en dialoog boxje dat hij settings aan het laden is etc., zie ik wel de wallpaper die ik altijd zou willen zien. Maar zodra de desktop geladen is, is de achtergrond ineens egaal zwart.

Als ik de desktop wil instellen geeft hij als preview gewoon alles weer zoals het zou moeten, maar als ik dan op ok klik blijft de achtergrond zwart. Alleen als ik eerst geen achtergrond instel en en daarna een wallpaper gaat het wel goed. Jammergenoeg als ik opnieuw opstart is alles weer zwart. Ook als ik trl+alt+del doe om zo bijv aar de taskmanager te gaan zie ik wel een mooie wallpaper

Ik heb al hitman pro gedraaid aangezien ik al gevonden had dat zoiets wel eens met spyware te maken kon hebben, maar dat heeft helaas niets geholpen...

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heeft dat niets the maken met de WGA check dat je een illegale versie draait?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• WhiskyPhreak
dan had er ook zo'n wga melding net boven de tasktray moeten staan, en die is er dus niet...

• WhiskyPhreak
niemand verder?