Momenteel beheers ik Illustrator te weinig om er een logo in te ontwerpen, maar ik beheers photoshop wel goed, dus heb een logo in photoshop gemaakt. Nu wil ik aan de klant een oneindig scalable logo aanleveren voor als ze het bvb. aan het kantoor als banner willen ophangen oid. Nu lees ik hier dat je in photoshop kunt exporteren naar vector formaat door naar PDF te exporteren. Ik heb ook al gedacht om het vanuit photoshop naar .eps te exporteren, maar ik lees hier dat het dan nog steeds bitmap is.
Volgens een collega van mij, moet ik het logo namaken in Illustrator wil ik het oneindig scalable krijgen. Is dit zo?
In photoshop kun je overigens wel de paden exporteren naar Illustrator, maar hierbij vervormt hij de paden, mocht hier iets aan te doen zijn, dan zou het probleem in principe voor een deel ook al zijn opgelost.
Volgens een collega van mij, moet ik het logo namaken in Illustrator wil ik het oneindig scalable krijgen. Is dit zo?
In photoshop kun je overigens wel de paden exporteren naar Illustrator, maar hierbij vervormt hij de paden, mocht hier iets aan te doen zijn, dan zou het probleem in principe voor een deel ook al zijn opgelost.