Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Installeren maar geen cd/dvd drive

Pagina: 1
Acties:

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09-2023
Hallo allemaal,

Sinds gisteren hebben wij een msi netbook u100 als een soort van "luxe" laptopje. Maar deze moet natuurlijk wel gewoon office 2007 krijgen maar nu het grote probleem: omdat hij geen cd/dvd rom drive heeft kan ik het niet gewoon installeren. Ik heb hier namelijk gewoon een legale versie van 2007. Hoe kan ik dit erop zetten? is het bv mogelijk om op een stickje te zetten of iets dergelijks?

Alvast bedankt.
Groeten,

Mathieu

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 07:55

Raphaelo

boeiend!!

Je kan gewoon een iso maken van je cd, en deze op een usb stick zetten...

originele signatures zijn top!

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09-2023
oke, bedankt voor de info, ik ga het proberen ;)

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-11 20:42

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Kun je niet gewoon ergens een USB DVD drive vandaan toveren? Zo niet, dan kun je inderdaad kijken of je ergens een iso vandaan kunt halen (desnoods downloaden).

Ehhh wat?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Anders pak je toch de drive van een andere pc die je deelt via het netwerk. Dan hoef je geeneens iso's e.d. te gaan maken.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Raphaelo schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:21:
Je kan gewoon een iso maken van je cd, en deze op een usb stick zetten...
En die iso kun je dan mounten met Daemon tools o.i.d.

Maar via het netwerk kan idd ook, heb ik ook wel eens gedaan., maar dat ging volgens mij wel ietsje langzamer dan gewoon iso mounten.

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-11 09:30

robdejongNL

Bite me

je kunt ook gewoon een trial downloaden van de Office website, en daarna een volledige versie van maken aan de hand van je serial key.

Zo heb ik het ook gedaan, werkt perfect.

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-11 10:01
Gewoon inhoud CD -> USB stick en dan zou het moeten werken. Tenminste dat deed het hier wel ;)

LinkedIn
BlackIntel

Pagina: 1