Gister (4-4-09) was het wereld kussengevecht dag en dat levert erg geinige plaatjes op. Ik weet dat Hos er was en ook J3roen was er dus ik hoop dat ik niet de enige ben die dit topic gaat vullen. Ik was begonnen met de 70-200 maar dat levert echt geen sfeerplaatjes op, erg afstandelijk allemaal. Nadat ik een heel eind ben weg gelopen (vliegende zooi in je camera!) heb ik de 10-22 er op geschroefd wat echt veel beter was. Ik denk dat er meer fotografen waren dan kussengevechtende mensen dus ik hoop dat er wat meer mensen gaan posten
Ga ze aub niet beoordelen op technisch gedoe, dit is allen om de sfeer weer te geven. Ik weet dat ze allemaal donker zijn, dat vind ik mooi in dit geval. De hele serie is te vinden op mijn Flickr account
Er waren kleurrijke type's
1:

2:

3:

Fotografen en dames in pakjes
Toen er genoeg vriendelijk gedaan was kon het gevecht beginnen.
4:

5:

6:

7:

8: Even pauze

9: Sommige gevechten waren niet eerlijk:

10: Er waren ook wat veertjes in de lucht

11: En in het haar:

12: Nagenieten

13:
Ga ze aub niet beoordelen op technisch gedoe, dit is allen om de sfeer weer te geven. Ik weet dat ze allemaal donker zijn, dat vind ik mooi in dit geval. De hele serie is te vinden op mijn Flickr account
Er waren kleurrijke type's
1:

2:

3:

Fotografen en dames in pakjes
Toen er genoeg vriendelijk gedaan was kon het gevecht beginnen.
4:

5:

6:

7:

8: Even pauze

9: Sommige gevechten waren niet eerlijk:

10: Er waren ook wat veertjes in de lucht

11: En in het haar:

12: Nagenieten

13:

[ Voor 0% gewijzigd door Moby op 05-04-2009 17:23 . Reden: Nu ik ze heb genummerd zie ik dat het er teveel zijn, sorry daarvoor. Het is moelijk een selectie te maken uit 200 foto's ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme