Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

60 dagen proefversie Macafee

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:19
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop aangeschaft inclusief 60 dagen trial van macafee antivirus. Wanneer ik echter mijn postcode invul (in de vorm 9999AA) begint hij te zeiken dat een postcode alleen maar uit numerieke karakters moet bestaand, naja ok daar kan ik nog inkomen dus ik vul hem in in de vorm 9999. Dan begint hij te zeiken over het feit dat de postcode ongeldig is? Wat is dit voor onzin?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50
werkt mischien alleen in amerika :? daar is de postcode notatie anders dan hier.

is het een engelstalig pakket :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Probeer 90210 ;)

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 09:59
Kun je wel ergens instellen dat je in Nederland woont? En heb je de laptop gewoon in Nederland aangeschaft, als je alleen met een Amerikaanse postcode een licentie kunt krijgen zou ik ermee teruggaan naar de winkel, als je em hier in NL gekocht hebt. Beetje belachelijk anders dat ze zeggen dat je 60 dagen trial krijgt...

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie niet helemaal wat wij hiermee zouden moeten; neem contact op met McAfee; die kunnen dit probleem ongetwijfeld voor je oplossen. De winkel waar je hem gekocht hebt is ook een goed aanspreekpunt; maar ik zie hier niets waar wij je mee zouden kunnen helpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.