Toon posts:

T-Mobile 3g USB Stick of Expresscard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben op zoek naar een T-Mobile 3g USB stick of Expresscard zonder abbonement of prepaid. Dit omdat ik al een Dual sim bij mijn telefoon abbonement met Web'n'walk heb. Nu heb ik in Duitsland een Express card en een USB stick voor 29,99 van T-Mobile zelf gezien. Dit ten opzichte van de 99 euro wat de stick en de 129 euro wat de pc express card hier kost is het best wel goedkoop.

Maar nu is mijn vraag, weet iemand of ik met een usb-stick of kaart die ik in duitsland koop, ook zonder problemen op het nederlandse internet kan functioneren? T-Mobile weet het niet namelijk, maar ik zie precies dezelfde stick hier in NL als in Duitsland.

Kan iemand verheldering brengen in mijn vraagstuk?! :)

Alvast bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:40:
Hoi!

Ik ben op zoek naar een T-Mobile 3g USB stick of Expresscard zonder abbonement of prepaid. Dit omdat ik al een Dual sim bij mijn telefoon abbonement met Web'n'walk heb. Nu heb ik in Duitsland een Express card en een USB stick voor 29,99 van T-Mobile zelf gezien. Dit ten opzichte van de 99 euro wat de stick en de 129 euro wat de pc express card hier kost is het best wel goedkoop.

Maar nu is mijn vraag, weet iemand of ik met een usb-stick of kaart die ik in duitsland koop, ook zonder problemen op het nederlandse internet kan functioneren? T-Mobile weet het niet namelijk, maar ik zie precies dezelfde stick hier in NL als in Duitsland.

Kan iemand verheldering brengen in mijn vraagstuk?! :)

Alvast bedankt!
Als het een T-Mobile branded stick/expresscard betreft, grote kans dat het dan gaat werken. Hoewel deze internetdongles ook over een simlock kunnen beschikken, want volgens mij bestaat er wel iets als een countrylock zover ik weet. Heb je een mogelijkheid om de dongle/expresscard in Duitsland te kunnen testen? Ik zou trouwens gaan voor de expresscard, vanwege de hogere doorvoersnelheid en de grotere draagbaarheid (tenzij er uiteraard een dikke antenne uitsteekt :P ).