Een week of twee geleden werd het beeld op mn monitor opeens kleiner. Eigenlijk alleen aan de zijkanten. Eergisteren zat ik achter de pc en toen zag ik de zijkanten opeens nog verder naar binnen toe springen. Als ik de beeldscherm instellingen probeer kom ik niets verder. Het beeld is al maximaal uitgerekt in de horizontale richting. Verticaal lijkt alles wel te kloppen. Dit staat niet op maximaal en kan nog veel verder worden uitgerekt. Ik heb geprobeerd zo ongeveer elke driver te vervangen maar dit levert niets op.
Behalve bij een bepaalde driver waarbij de instellingen van het beeldscherm niet meer op maximaal staan en waarbij de monitor dus wel aan te passen is in horizontale richting. Niet tot op het maximum zodat het hele scherm gevuld is helaas. Eerder kon ik dit dus wel. Het hele scherm vullen door het beeld uit te rekken met de monitor instellingen.
Kan het zijn dat er binnenin de monitor iets kapot is? Of kan ik hem weer resetten naar de oude instellingen op een of andere manier?
Behalve bij een bepaalde driver waarbij de instellingen van het beeldscherm niet meer op maximaal staan en waarbij de monitor dus wel aan te passen is in horizontale richting. Niet tot op het maximum zodat het hele scherm gevuld is helaas. Eerder kon ik dit dus wel. Het hele scherm vullen door het beeld uit te rekken met de monitor instellingen.
Kan het zijn dat er binnenin de monitor iets kapot is? Of kan ik hem weer resetten naar de oude instellingen op een of andere manier?