Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IP Telefoon: Siemens C450 IP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs stopte mijn 2 IP telefoons die ik aangemeld had op mijn Siemens Experia box.
Ik heb 2 standaard dus niet 084 toegekend als proxy accounts op de experia box.
Inmiddels zie ik dat er nieuwe 1.47 firmware was geladen.

Alles gereset en geconfigureerd, echter krijg ik mijn telefoonnummers niet meer werkend op de ip telefoons.

Is er met de nieuwe firmware iets veranderd waardoor ik ze niet meer kan aanmelden als bijvoorbeeld:

inlog: 103
pswd: 103
domain: 192.168.2.1
ip: 192.168.2.1
poort: 5060

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:18

BLN

Ik weet niet hoe de instellingen in t echt zijn, maar je domein zal geen 103 zijn. Vul daar ff de naam/ip van je experiabox in.

Hoe zit het standaard met je proxy accounts, en wat heb je nu ingesteld? Ik snap niet precies wat je nu bedoelt namelijk.

If it ain't broken, don't fix it

Verwijderd

Topicstarter
In het configuratie scherm m.b.t. de voip proxy accounts is op het zicht niets gewijzigd.
Daar staat bijvoorbeeld 103* en rechts daarvan staan de door KPN toegewezen telefoonnummers 0101234567 & 0101234568.

Nu probeer ik met X-Lite of een C450IP of linksys IP telefoon, weer verbinding te maken met de Experiabox zodat ik naast op de analoge lijnen ook op de aangemelde IP telefoons kan bellen en gebeld worden.
Voorheen werkte dit door bijvoorbeeld bovenstaande configuratie te gebruiken nu met de nieuwe firmware werkt dit niet meer.