Toon posts:

bluetooth USB adapter op Asus P5K

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een bluetooth USB adapter aan te schaffen. Ben echter niet zeker of het zal werken als het moederbord het niet ondersteunt (voor zover ondersteuning van moederbord nodig is).
Vraag: is ondersteuning van moederbord nodig en beschikt de Asus P5K over een dergelijke ondersteuning?
Ik heb al gezocht op internet en handleiding maar kon antwoord niet vinden.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rare vraag, maar goed ;)

Ja - het gaat werken. USB is USB, en zeker voor iets simpels als een USB Bluetooth stickje heb je geen extra ondersteuning nodig.

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-05 18:56
Nee, geen rare vraag. Er zijn geen rare / domme vragen, wel rare & domme mensen die geen Google gebruikt hebben voor ze een vraag stelen. ;)

Ik vertrouw er op dat deze persoon dit wel gedaan heeft.

En over je vraag: Het zal geen problemen opleveren. Wel als je een mobieltje met BT aan hebt staan in de buurt gaat leggen. *

* Dit is mogelijk, hoeft niet persé maar ik ken mensen met dit probleem

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

USB is USB.
Bij de vereisten van de adapter staat er vast bij waar je aan moet voldoen om het ding te gebruiken. Kijk daar even en je hebt je antwoord. Omdat dit soort dingen wel erg voor de hand liggen als je eventjes zoekt gaat dit topic dicht.

Dit topic is gesloten.