Een tweetal weken terug dankzij een autobedrijf één van mijn lievelingsauto's mogen fotograferen.
Samen met een vriend en mede fotograaf kregen we de auto een middagje mee dus we hebben goed kunnen zoeken naar een locatie. En dan hielp zelfs het weer nog mee
Heb ik zelf nog aanmerkingen op de foto's? Ja, ze zijn allemaal wel erg centraal en van voren... Tsja, stiekem vind ik dat ook het mooiste aan de auto.
Er zijn nog veel meer foto's gemaakt, waaronder detail foto's, maar die vond ik minder speciaal.
Wordt overigens niet de laatste shoot via dit autobedrijf. Afgelopen vrijdag een Audi A8L W12 meegekregen voor een shoot. Helaas was het weer een RAMP. (veel te harde zon, geen schaduw)
Maar goed, eerst de Aston!
Elle foto's zijn klikbaar voor een 1024px brede versie op Flickr.
#Edit: Ohja, de apparatuur voor zover dat niet in de Exif is af te lezen:
- Canon 30D
- Sigma 18-50mm f/2,8 (heerlijk ding!)
- Pola filter
- Manfrotto 055X Prob en 808rc4 kop
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Samen met een vriend en mede fotograaf kregen we de auto een middagje mee dus we hebben goed kunnen zoeken naar een locatie. En dan hielp zelfs het weer nog mee
Heb ik zelf nog aanmerkingen op de foto's? Ja, ze zijn allemaal wel erg centraal en van voren... Tsja, stiekem vind ik dat ook het mooiste aan de auto.
Er zijn nog veel meer foto's gemaakt, waaronder detail foto's, maar die vond ik minder speciaal.
Wordt overigens niet de laatste shoot via dit autobedrijf. Afgelopen vrijdag een Audi A8L W12 meegekregen voor een shoot. Helaas was het weer een RAMP. (veel te harde zon, geen schaduw)
Maar goed, eerst de Aston!
Elle foto's zijn klikbaar voor een 1024px brede versie op Flickr.
#Edit: Ohja, de apparatuur voor zover dat niet in de Exif is af te lezen:
- Canon 30D
- Sigma 18-50mm f/2,8 (heerlijk ding!)
- Pola filter
- Manfrotto 055X Prob en 808rc4 kop
1.

2.

3.

4.

5.

6.

[ Voor 4% gewijzigd door NeOpHyTe-NL op 04-04-2009 21:12 ]