Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het al. Ik heb laatst covers op iTunes gezet en die liedjes op mijn ipod maar mijn ipod denk dat het 2 verschillende liedjes zijn, wat errug onhandig is. Ik heb mijn iTunes instellingen op handmatig staan. Is hier een app voor? Of kun je dit automatisch al op je iPod doen en zo ja, hoe? Of op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 19:58:
De titel zegt het al. Ik heb laatst covers op iTunes gezet en die liedjes op mijn ipod maar mijn ipod denk dat het 2 verschillende liedjes zijn, wat errug onhandig is. Ik heb mijn iTunes instellingen op handmatig staan. Is hier een app voor? Of kun je dit automatisch al op je iPod doen en zo ja, hoe? Of op een andere manier?
Ik denk dat je je vraag een beetje moet verduidelijken, want ik snap er niet zo heel veel van. Bedoel je niet dat je iPod denkt dat het twee verschillende albums zijn? In dat geval moet je even naar de albumnamen en genres in iTunes kijken. Als die niet het zelfde zijn ziet hij ze dus als twee losse albums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:21

Side-Kick

Timmy!

Je topictitel is duidelijk, maar toen ik je verhaal doorlas begreep ik het niet helemaal meer. Je verwijdert een nummer van je ipod door het nummer te verwijderen uit iTunes en je ipod daarna te syncen. Als dit geen antwoord op je vraag is moet je proberen om je probleem wat duidelijker te omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Je kunt niet op je iPod zelf de nummers verwijderen, pas aangesloten aan je computer met iTunes kan je nummers verwijderen.

Als je in iTunes de boel op handmatig beheren hebt staan kan je makkelijk even zoeken op dubbele nummers of gewoon de ID3-tag informatie direct op je iPod aanpassen via iTunes.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het 1e probleem nu opgelost maar een tweede dient zich aan. Nu ik muziek luister, zet ik hem ook af en toe op coverflow, wat goed werkt. Maar nu, als ik door coverflow blader, zijn sommige albumhoezen zwart. Niet een vraagteken of zo, gewoon zwart. Weet iemand hoe dit komt en hoe het opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Het kan opgelost worden door elk nummer individueel een albumhoes te geven in iTunes. Niet omschakelen naar coverflow is natuurlijk nog makkelijker :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed bedankt. Ik ga wel coverflow gebruiken, het ziet er veel te mooi uit
Pagina: 1